Gå til innhold

Date en med elskerinne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forstår ikke at du klarer ts. Det viser jo bare at attraktive menn for valget mellom flere kvinner, mens uattraktive menn må reise til Thailand.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg droppet det.Liten vilje til å kutte ut henne uten å tenke grundig over saken først. Pluss en del andre støyende elementer. Også en eks. Så jeg takket for meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg droppet det.Liten vilje til å kutte ut henne uten å tenke grundig over saken først. Pluss en del andre støyende elementer. Også en eks. Så jeg takket for meg.

Sannsynligvis fornuftig om du er interessert i noe seriøst selv, men han var iallfall ærlig.

:)

Skrevet

Syns du er flink, jeg:)

Makan, ganske fantastisk at menn tror at de kan spille på flere strenger samtidig. Blir jo nesten det samme som om han er gift, dette da. Og det vil vi jo ikke ha, vil vi vel. Men avogtil tar vi til takke med det også....

Denne varianten høres ut som om han har utviklet følelser for elskerinnen, og det er jo faktisk en god ting. Hun har tydelig en viss betydning for han, vil sjekke med henne først.

Men å være videre på jakt da, blir jo feil. Hledig for deg han var ærlig fra første stund, da er det lettere å komme over.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det hadde jo gått an å bli bedre kjent med ham uten at det ble seksuelt? Mener du alvor kan det være greit å drøye den biten uansett, og å ligge med en som ligger med en annen dame er no-go. Selvsagt.

Men hvis du var forelska hadde du ikke behøvd å kutte fyren, det er vel bare det jeg mener. Det er faktisk laaaaangt mellom de brukbare :fnise:

Faktisk tolker jeg denne greia hans som at han veldig prøver å være ærlig og jgøre det rette og reale for alle parter. Han hadde vel etablert denne dealen med elskerinna med tanke på et lengre opplegg, og så bums kommer du inn i bildet og han blir litt i villrede. Men han er ÆRLIG! Det er masse plusspoeng i min bok.

Og forresten må du ikke, aldri høre på Steinar. Han er veldig bitter og lever på en litt annen planet, tror jeg :nei:

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Hadde det vært meg så hadde jeg dumpet den her fyren pga det at man er "ærlig", er ikke det samme som at man ikke er et rassholl.

Fordi.

Som singel er det vanlig å ha en elsker/elskerinne og det er ikke noe man snakker om, rett og slett pga man vil ikke gi noe inntrykk av at det er "noe på gang", (dessuten den andre parten har antageligvis ikke samtykket i å få sitt privatliv utdelt til andre). Slike puttes "på vent", hvis man treffer noen man tror det kan bli noe mer seriøst med. Og det skal i utgangspunktet ikke være et problem, med mindre man har et seksuelt forhold til noen som har følelser for en og som må strykes litt "medhårs" for å få sex.

Å ha en elsker og samtidig treffe noen andre er i utgangspunktet ikke et problem pga den andre parten har intet med hvor man henter sin seksuelle tilfredsstillelse fra. Dog, så må man på eget initiativ (før noe sex skjer, pga man skal jo testes hvis man har dyrket uten kondom) snakke om når man er ekslusiv.

Skrevet

Min erfaring er at menn som har hatt et tøft år og vil finne seg selv, ikke har mental eller emosjonell kapasitet til å innlede et ordentlig forhold.

Du vil jo gjerne ha han skjønner jeg, men hvis du er ute etter et seriøst forhold ville jeg heller satset på en annen. Bare det at han er så lite fintfølende at han lar deg vite om en pulevenn, vitner om at han er egosentrisk og mener verden må tilpasse seg hans behov (fordi han har hatt det så vanskelig, stakkars).

Nei, avslutt og finn deg en mann som er emosjonelt tilgjengelig og klar for å gi noe av seg selv.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Og forresten må du ikke, aldri høre på Steinar.

Helt feil! :smoke:

Hadde det vært meg så hadde jeg dumpet den her fyren pga det at man er "ærlig", er ikke det samme som at man ikke er et rassholl.

Helt riktig!

En ærlig drittsekk er ikke noe bedre enn en uærlig drittsekk.

Å ha en elsker og samtidig treffe noen andre er i utgangspunktet ikke et problem pga den andre parten har intet med hvor man henter sin seksuelle tilfredsstillelse fra.

Helt feil!

Når du blander en tredje part inni livet ditt så må du forstå at du ikke kan ha en såkalt elsker/elskerinne i tillegg.

Endret av Steinar40
Gjest Katten.
Skrevet

Synes det er litt drøyt å forvente at man setter 'livet på vent' etter to dater.

Skrevet

Synes det er litt drøyt å forvente at man setter 'livet på vent' etter to dater.

Det er jeg helt enig i.

Etter min mening har ikke denne mannen gjort noe galt og spiller med åpne kort, men allikevel vil halve KG kastrere ham. Er ikke så lett å være mann i dag. :)

Jeg kan selvsagt forstå at enkelte kvinner ikke synes dette er greit, men det får være opptil hver enkelt kvinne og hun må vite risikoen hun tar ved å fortsette å treffe ham. Ettersom han er så usikker på hva han vil med livet sitt, er det ikke sikkert det ender med et forhold uansett og det er en risiko man må ta i de fleste slike situasjoner, med eller uten elskerinne.

:)

Gjest Eurodice
Skrevet

Må bare si at du er altfor tolerant!

Hadde jeg fått greie på at dama jeg skulle på date med holdt på med en såkalt knullekompis; så hadde jeg ikke tatt i henne med en ildtang engang!

Du har jammen mange merkelige oppfatninger. Den damen du er helt besatt av, lever sammen med sin mann. Høyst sannsynlig ligger de med hverandre også. Her er du tredjeparten og skulle ha vett til å holde deg unna.

Skrevet

Når du blander en tredje part inni livet ditt så må du forstå at du ikke kan ha en såkalt elsker/elskerinne i tillegg.

Hvem er nummer tre? :klo:

Skrevet

Hvem er nummer tre? :klo:

En fyr har tydeligvis allerede elskerinne. Det blir 1 + 1 = 2.

Så kommer TS og vil date denne fyren av en eller annen merkelig grunn.

Da blir 2 + 1 = 3.

Skjønner? :smoke:

Skrevet

Nja, det er jo TS og fyren som dater, og da ville han avslutte med elskerinnen. En elskerinne ser man seg sjelden i tospann med. Så strengt tatt er det jo elskerinna som er den tredje her.

Utover det ingen kommentar, ser TS har bestemt seg.

Skrevet

Nå har jeg avsluttet dette, og etter opplysninger som er kommet frem i tillegg til denne elskerinnen, så er jeg fornøyd med valget om å droppe videre kontakt.

Det betyr ikke at jeg mener det er noe galt med mannen, men man bør helst ha litt samme tanker om hva man kan tenke seg der i enden, også om man skal treffes bare for å "se hva som skjer.", og når det da kommer frem opplysninger som tilsier at det er mye vedkommende trenger å bearbeide før han er klar for noe som helst,så sier det meg at han ikke er klar på lenge for å vurdere noe seriøst, og at han velger elskerinna fordi det er den enkleste utveien siden han ikke vet hva han vil og må finne seg selv.

Jeg tror ikke han har følelser for denne damen etter å ha møtt henne to ganger, og presisert at hun ikke er kjæresteemne på noen måte, men vil man finne seg selv og er redd for å bli kjent med noen det kan bli noe seriøst med, han regnet nemlig med at det ville gå den veien om vi ble bedre kjent, da sier det meg at han er redd, og heller velger henne.

Nei, sex trenger man ikke å ha på noen måte, men personlig synes jeg ikke at det er så trivelig at hans kontakt med en annen dame skal avgjøre hva som fysisk skjer mellom meg og en mann, eller ikke. Nei, det ble for mye støy og feil tidspunkt, rett og slett.

Kanskje, om begge hadde orden på tilværelsen, så kunne man fortsatt for å se hva som kunne skjedd på sikt, men ikke slik som nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...