AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Jeg har truffet en hyggelig mann to ganger. Han har vært åpen om at han har gjennomgått mye i livet sitt den siste tiden, og prøver å finne seg selv. Samtidig ønsker han seg en kjæreste, og har kalt våre treff for date. Jeg har gitt beskjed om at jeg ikke vil være noen elskerinne for han. Han vet at jeg har vært singel såpass lenge at det ikke er bare en venn jeg ønsker meg. Elskerinnen han har er et helt nytt prosjekt, hans første elskerinne, visstnok. Sist han dro, inviterte jeg han tilbake til helgen. Han svarte, og det hørtes positivt ut. Når jeg spør i dag om han har tenkt på det, sier han at ja, han ville gjerne det, men han må avklare dette med elskerinna si først, i tilfelle det skjer "noe" mellom oss. Jeg kjenner at jeg ikke liker denne kontakten med elskerinna, og føler at jeg ikke har lyst til at hans kontakt med elskerinna skal bestemme hvordan kontakten mellom meg og han er. De to har nemlig en avtale om å holde seg fysisk til hverandre, og har derfor ubeskyttet sex. Han har sagt at hun ikke er noe kjæresteemne. Jeg er litt delt her. For min del ønsker jeg at han kutter ut henne, og prøver å bli kjent med meg, uten andre inne i bildet samtidig. På den annen side har han vært ærlig om at han vil se hva som skjer, og mener det er greit å treffe andre så lenge man kutter ut disse om det utvikler seg. Hva tenker dere?
Aldrisur Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Jeg trodde en elskerinne var noe menn hadde i tillegg til samboer eller kone? Hvor mange er involvert i denne historien? 1
Gjest "gjest" Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Sikert en heftig trekanthistorie om en fyr som bedrar den ene elskerinnen med den andre og sin kone med dem alle sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Han er singel, og har en fast avtale med en annen frøken som også er singel. Med andre ord holder de seg kun til hverandre seksuelt, og har møttes 2 ganger for sex.
Steinar40 Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Hva tenker dere? At du må være bra dum. 5
Gjest Chloè Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 Han er singel, og har en fast avtale med en annen frøken som også er singel. Med andre ord holder de seg kun til hverandre seksuelt, og har møttes 2 ganger for sex. Det er jo helt greit så lenge han er singel, men nå har han truffet deg. Da må du si han skal avslutte dette forholdet hvis dere skal date
Gjest "gjest" Skrevet 15. februar 2012 #7 Skrevet 15. februar 2012 Han er singel, og har en fast avtale med en annen frøken som også er singel. Med andre ord holder de seg kun til hverandre seksuelt, og har møttes 2 ganger for sex. Ja, ja, men da synes jeg det her høres veldig rart ut, for elskerinnen er jo ikke en person skal sitte på noen rettigheter...
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #8 Skrevet 15. februar 2012 Det er det jeg også tenker, at om han har tenkt å date meg, bør det ikke være et problem å kutte ut denne andre, som han kun har sex med. Jeg føler det blir litt feil om han skal helgardere seg i forhold til henne. På date med meg, og sex med henne? Ellers virker han som en meget oppegående mann, og jeg er rimelig sikker på at han faktisk er singel, da informasjon på Facebook tyder veldig i den retning. Ingen grunn til å mistro han der. Jeg var litt ute etter å høre om andre hadde syntes at det var greit at han beholder denne damen mens han finner ut hva han vil med meg?
Gjest Chloè Skrevet 15. februar 2012 #9 Skrevet 15. februar 2012 Det er det jeg også tenker, at om han har tenkt å date meg, bør det ikke være et problem å kutte ut denne andre, som han kun har sex med. Jeg føler det blir litt feil om han skal helgardere seg i forhold til henne. På date med meg, og sex med henne? Ellers virker han som en meget oppegående mann, og jeg er rimelig sikker på at han faktisk er singel, da informasjon på Facebook tyder veldig i den retning. Ingen grunn til å mistro han der. Jeg var litt ute etter å høre om andre hadde syntes at det var greit at han beholder denne damen mens han finner ut hva han vil med meg? Vel..nei. Men, hvorfor har han i det hele tatt fortalt deg om henne? Hvis dere er i datingsfasen. Jeg hadde hvertfall ikke sakt "hey foresten..jeg har en pulevenn" Jeg hadde derimot avslutta det forholdet hvis jeg ville noe mer med den personen jeg holdt på med
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #10 Skrevet 15. februar 2012 Han er veldig ærlig av seg, og det er litt for seint å holde tilbake den informasjonen jeg allerede vet om nå. Argumentet hans vil sannsynligvis være at det er for tidlig å vite hvordan det går mellom meg og han enda, og det har han rett i. Forskjellen er at jeg har fortalt han at jeg kun treffer èn om gangen.
Steinar40 Skrevet 15. februar 2012 #11 Skrevet 15. februar 2012 Han er veldig ærlig av seg, og det er litt for seint å holde tilbake den informasjonen jeg allerede vet om nå. Argumentet hans vil sannsynligvis være at det er for tidlig å vite hvordan det går mellom meg og han enda, og det har han rett i. Forskjellen er at jeg har fortalt han at jeg kun treffer èn om gangen. Må bare si at jeg er helt målløs over at du i det hele tatt syns dette er greit. Er virkelig dere kvinner så dumme? 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #12 Skrevet 15. februar 2012 Steinar: Om du ikke har noe konstruktivt å komme med, kan du heller holde deg for god til slike oppgulp. Nei, JEG synes ikke det er greit , det er derfor jeg tar det opp også. 1
Gjest Chloè Skrevet 15. februar 2012 #13 Skrevet 15. februar 2012 Må bare si at jeg er helt målløs over at du i det hele tatt syns dette er greit. Er virkelig dere kvinner så dumme? Det er jo ikke greit, men hun har truffet mannen to ganger. Hvis du drar på en date med en mann / kvinne og tror de bare holder seg til deg etter å ha truffet deg to ganger så er det du som er dum her
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #14 Skrevet 15. februar 2012 Hva hvis dere har lyst til å gå til sengs, kutter han henne da, eller har han dere begge to, sånn for å se hvordan det går. Så nei, jeg ville ikke satset på han!
Gjest norah Skrevet 15. februar 2012 #15 Skrevet 15. februar 2012 Aller først hadde jeg sagt at det er helt OK at han ønsker å finne seg selv, ha elskerinner etc, men at jeg ikke hadde samme ønske og han dermed må ta et valg om vi skulle treffes mer. Elskerinnen kan han lett gå tilbake til om det ikke funket mellom oss - jeg hadde vært en "enten/eller-case". Om han så hadde sagt at han ville date meg hadde jeg gitt han en liten leksjon på ABC kjønnssykdommer, fått han til å avklare at eks-elskerinnen ikke var gravid - og - ta seg en tur til legen før jeg hadde hatt sex med ham selv.
Husmus@ Skrevet 15. februar 2012 #16 Skrevet 15. februar 2012 (endret) Steinar: Hold deg heller unna.. Endret 15. februar 2012 av Husmus@
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #17 Skrevet 15. februar 2012 Ja, siden han har vært så ærlig både om denne frøkna han har truffet et par ganger for sex rett før han møtte meg, og om at han vil finne seg selv etter tidenes tøffeste år, så er jeg litt i villrede. Akkurat nå er ikke jeg i en posisjon hvor jeg kan kreve noe, han har vært dønn ærlig. Han vet ikke hva han vil, men er en mann som trives best i forhold. Og etter 2 dater med meg vet hverken jeg eller han hvor dette ender, annet enn at vi begge har lyst til å bli bedre kjent. Jeg har lyst til å bli bedre kjent med han, men jeg synes det er vanskelig at han må avtale med henne før han kan treffe meg, i forhold til det seksuelle. Vanskelig å komme noen vei da føler jeg, selv om han har sagt han skal kutte henne ut om det går riktig vei med meg og han. Jeg vet ikke, jeg liker fyren veldig godt, han fremstår ærlig og oppriktig, og jeg aner ingen ugler i mosen. Vi bor også et stykke fra hverandre, noe som fører til at vi kun kan møtes i helger. For å da bli kjent, vil det nesten bli nødvendig med overnattinger, noe som kan bli vanskelig i lengden om vi må holde oss helt unna alt fysisk på grunn av hans avtale med henne. Jeg heller veldig mot å sette hardt mot hardt og si at enten treffer han henne, eller meg, men etter 2 dater så kan jeg jo ikke kreve stort av han, egentlig. Sier han nei hvis jeg setter hardt mot hardt,risikerer jeg å gå glipp av en flott mann fordi jeg hadde det for travelt med å være monogame. Det er sikkert mange i tilsvarende situasjon som holder på sine sexpartnere selv om de dater, uten å være så ærlige at de sier det rett ut med en gang.
Steinar40 Skrevet 15. februar 2012 #18 Skrevet 15. februar 2012 Aller først hadde jeg sagt at det er helt OK at han ønsker å finne seg selv, ha elskerinner etc, men at jeg ikke hadde samme ønske og han dermed må ta et valg om vi skulle treffes mer. Elskerinnen kan han lett gå tilbake til om det ikke funket mellom oss - jeg hadde vært en "enten/eller-case". Om han så hadde sagt at han ville date meg hadde jeg gitt han en liten leksjon på ABC kjønnssykdommer, fått han til å avklare at eks-elskerinnen ikke var gravid - og - ta seg en tur til legen før jeg hadde hatt sex med ham selv. Må bare si at du er altfor tolerant! Hadde jeg fått greie på at dama jeg skulle på date med holdt på med en såkalt knullekompis; så hadde jeg ikke tatt i henne med en ildtang engang!
Steinar40 Skrevet 15. februar 2012 #19 Skrevet 15. februar 2012 Det er jo ikke greit, men hun har truffet mannen to ganger. Hvis du drar på en date med en mann / kvinne og tror de bare holder seg til deg etter å ha truffet deg to ganger så er det du som er dum her Blir aldri noen date på ei kvinne som ikke klarer å overbevise meg om det.
Sunchild Skrevet 15. februar 2012 #20 Skrevet 15. februar 2012 Tja, jeg kunne nok tolerert at en person jeg dater hadde en elskerinne, men kun med det forbehold at det skulle ha vært 0 kroppskontakt mellom han og elskerinna i lengre tid (minst en måned) før han fikk så mye som et kyss av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå