Gå til innhold

Flytende oppvaskmiddel i oppvaskmaskin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tipper at dette er et så dumt spørsmål at jeg haker av for anonym. :sjenert:

Har alltid brukt oppvasktabletter i oppvaskmaskinen, men kan man bruke flytende oppvaskmiddel også? Sprer det seg dårligere i oppvaskmaskinen? Blir serviset like rent? Putter jeg middelet på samme sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får kjøpt oppvaskpulver som du putter i samme boksen som tabletten, ja. Finnes det flytende oppvaskmiddel for bruk i oppvaskmasin? :klo:

Sprer seg på samme måte som en tablett, har ikke merket noe forskjell der. Det eneste jeg ikke ville brukt var det billigste merket. Kjøpte en gang pulver som steinet seg i pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at dette er et så dumt spørsmål at jeg haker av for anonym. :sjenert:

Har alltid brukt oppvasktabletter i oppvaskmaskinen, men kan man bruke flytende oppvaskmiddel også? Sprer det seg dårligere i oppvaskmaskinen? Blir serviset like rent? Putter jeg middelet på samme sted?

Ikke prøv med zalo om det er du tenker på, jeg har allerede gjort feilen for deg. Masse bobler overalt, men det ble rent da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for all del. IKKE bruk vaskemidler som ikke er beregnet for oppvaskmaskin. I beste fall får du en grundig nedvask av kjøkkenet, i verste fall ryker maskinen i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...