AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Vær så snill og les hele innlegget hvis dere skal kommentere, for det er litt rotete. Det beklager jeg men mnåtte bare få detut. For under to uker siden skjedde det igjen, noe trist for meg. Jeg hadde blandet alkohol og cannabis(noe jeg ikke tålte, og aldri skal gjøre igjen) jeg ble helt ødelagt. Jeg visste ikke noe, jeg klarte ikke bevege meg, mistet følelsene i hele kroppen, ja, til og med i leppene. Jeg husket ikke noe mer enn få sekunder tilbake, men noen ganger kunne jeg huske mer. Jeg ble klappet til, hylt til og fikk nesten en hel benk over meg, de sa at jeg oppførte meg som en drittunge og var FOr full og de trodde jeg aldri hadde rørt alkohol. Hvorfor de ikke sendte meg hjem, skjønner ikke jeg, det var jo ikke en fest, bare en slags "snakke kveld". Jeg ble etterlatt alene flere ganger. Jeg husker den siste gangen best, fordi da begynte jeg å "komme tilbake" igjen. men det var endel ganger hvor han heletiden tok på meg osv. jeg på gulvet, etterlatt av de andre og med en gang det bare var meg og han der, så kastet HAN seg over meg. Jeg lå nesten bevissløs pga rusmidlene, jeg hadde altså ikke krefter, jeg kunne ikke reise meg opp eller noe som helst. Jeg hadde vist TYDELIG alle gangene, at jeg IKKE ville at han skulle ta på meg. Men, han la seg oppå meg begynte å kysse meg på kinnet, halsen, munnen.(under hele hendelsen så det ut som hhan drev å lo) Han holdt meg fast. Jeg hylte, "STOPP" prøvde å klappe til han, men jeg hadde ikke mye krefter,prøvde å klore men det gikk ikke. Han holdt meg hardere fast, han tok meg på puppene tok mer og merpå meg, tok på innsiden av bena mine, kysset meg osv heletiden og sa "Relax, this is gonna be good" osv.. Jeg husker ikker helt riktig nå, men jeg tror han prøvde å kle av meg også. Jeg skrek, ingenting skjedde. Jeg ble dytta slik at en jeg falt oppå en benk og klarte å dra den ned slik at det bråka noe jævlig og han reiste seg fordi han fikk den nesten på seg, og da hoppa han opp og rett etterpå kom det inn folk i rommet.. Det var ekkel opplevelse, jeg var livredd for at han bare skulle brase inn i meg, jeg er tross alt jomfru og det vil gjøre vondt. Jeg fortalte til et par venner hva som skjedde ingen reagerer eller støtter meg. Det føltes som om jeg ikke er verdt noe når noen bare gjør sånt med meg. Jeg har vært ganske deprimert en stund, grunnet jeg aldri har vært på en fest, og det som svir er at jeg aldri har blitt invitert til noe osv. Det har skjedd veldig mye trist i livet mitt da , vonde ting så jeg har vært deprimert, men nå blir jeg mer og mer da. Jeg har nesten ingen venner. Hvis gjerningsmannen stopper før man blir voldtatt. Hvis han prøver å voldta deg, du skriker ingenting skjer, du skrikrer osv raser ting osv og etterhvert så gir han seg fordi du klarer å bråke så mye osv og det kom folk inn da rett etter da . Hva tenker dere? Var det iKKE et voldtektsforsøk? Jeg har enda ikke grått, hva tenker dere? er det noe galt med meg? Det er vel ingen som reagerer slikt når man ikke ble voldtatt, men bare var et forsøk. Jente - 94,modell.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Du viste nei, du sa nei, du var redusert og ganske hjelpeslaus. Ja det var eit voldtektsforsøk. Det er ikkje din feil, du har ikkje annsvar for noe av det han gjorde. Ikkje gå på sånne festar igjen, ikkje røyk gress. Vennenen dine er ikkje der for deg, det er ikkje trygt når di bare går frå deg på den måten. Eg ville aldri gjort det med mine venner. 13
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Hallo. Hva gjør en person født i 1994 med rusmidler i det hele tatt, og på hjemme-alene-fest? Du burde vel vært hjemme hos foreldrene dine. 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 For det første, dette er ikke din skyld, og denne mannen som prøvde å voldta deg er en idiot! Hadde jeg vært der skulle jeg kastet han på huet ut, og fulgt deg trygt hjem! For det andre, hadde dette vært vennene dine ville de passet på deg, og fulgt deg hjem. De ville iallfall ikke gått ifra deg og vært slemme mot deg. For det tredje, fest er ikke alt her i livet. Skal du på fest, skal du ha kontroll på det du drikker, for du må passe på deg selv. Du vil absolutt ikke gå på en fest hvor du ikke er velkommen eller har gode venner. Da ville jeg heller fått meg gode, skikkelige venner gjennom hobby eller interesser som du liker. I til sist : du bør oppsøke fastlegen din å få hjelp, for det er tydelig at du sliter med vonde minner og følelse, ikke bare fra denne hendelsen du beskrev, men fra fortiden din også. Du må ikke drikke eller ruse bort problemene dine, du må ta tak i de og møte frykten, og du må bli selvstendig og uavhengig. Jeg ville heller vært lykkelig alene med mine interesser og gleder, fremfor å kaste bort tid på mennesker som ikke vil meg vel, og gjør meg ulykkelig. Prater du med fastlegen din, vil du sikkert bli henvist til en psykolog som vil hjelpe deg å sette ord på ting, få deg til å føle din verdi, få bedre selvbilde og selvtillit. Du må love deg selv at du skal gjøre riktige valg i livet, og at du skal få noe bra ut av livet. For i fremtiden din venter gode ting om du gjør de riktige valgene. Har du forresten familie som kan støtte deg? Har du andre venner som er bedre å støtte seg på? 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 Og? Hvis hun er 18 er hun jo lovlig - Jack 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #8 Skrevet 16. februar 2012 Å blande narko med alkohol er å be om å bli voldtatt... Skjerp deg TS 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #9 Skrevet 16. februar 2012 Hvis hun er 18 er hun jo lovlig - Jack Nå må du faen meg gi deg! 3
tøisestad Skrevet 16. februar 2012 #10 Skrevet 16. februar 2012 Du har rett til å vera lei deg, du har rett til å føle deg deprimert, og ja, eg vil seia dette var eit valdtektsforsøk. Snakk med nokon du stolar på, og som du veit vil støtte deg. Det treng ikkje nødvendigvis vera hverken forelder eller lege eller venninne. Og til dykk som kritiserer denne jenta. Kva i alle herrens dagar er det de driv med? Hetse ei uskuldig jente som har hatt ein forferdeleg oppleving?! SKAM DYKK! Og til TS: Tru på deg sjølv, og tru på at ting vert betre. 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #11 Skrevet 16. februar 2012 Takk for svar. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg erbare så deprimert, har vært det siden jeg var rundt 14 og nå blir det verre og verre. Jeg føler meg så ensom, jeg har liksom ingen. Ingen å være med osv. Og jeg går hele tiden til feile gutter som ikke liker meg, men bare vil bruke meg. Ingen vil ha meg da og jeg føler meg helt uttafor. Jeg har ikke råd til psykolog TS
Cordelia Skrevet 19. februar 2012 #13 Skrevet 19. februar 2012 Ja, du ble så definitivt utsatt for et voldtektsforsøk, og det var ikke din skyld. Du har noen bedritne venner. Ikke bland alkohol og narkotika igjen. Ta kontakt med fastlegen din og hør om h*n har en løsning. Vet ikke hvordan det er aldersmessig, men da går du ihvertfall under egenandel etter hvert. Det får du isåfall svar på. Du fortjener et godt liv, så unn deg selv det. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #14 Skrevet 19. februar 2012 Ja, klart dette var et voldtektsforsøk! Og sånt er aldri offerets skyld. For å unngå å oppleve dette igjen er det opplagt at du må lære av dette, så du aldri mer havner i en lignende situasjon. Når du mister kontrollen over kroppen på den måten blir du ekstra sårbar. Er man med feil mennesker er det opplagt at noen vil utnytte dette... Du må passe på å aldri blande dop og alkohol, da dette er noe du ikke tåler! Tenker også at du bør skaffe deg nye venner!!! Gode venner vil alltid ta vare på deg om du mister kontrollen. Var selv veldig beruset en gang, kun alt for mye alkohol. Var på en fest hvor ingen var nære venner, og de ga rett og slett faen, kastet meg ut på gata alene når jeg såvidt kunne stå på bena. Etter dette lærte jeg at man ikke kan stole på mennesker som ikke bryr seg oppriktig, når man havner i en situasjon hvor man trenger hjelp! Pass på deg selv, snakk med noen om det du opplevde, og aldri kom i den situasjonen igjen! Men først og fremst, det finnes ingen unnskyldning for å prøve å voldta noen samme hvilken situasjon det er i. Synes synd på deg, og håper dette er noe du klarer å bearbeide! Må ha vært en forferdelig opplevelse. 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #15 Skrevet 19. februar 2012 Jeg har lært, og skal aldri gjøre noe slikt igjen. Ekkelt å tenke på at en fyr jeg ikke aner hvem er drev å tok mitt første kyss også. Det var en grusom opplevelse og noe jeg aldri vil være i nærheten av i gjen. Går det an og komme seg gjennom noe slikt uten å snakke med noen om det? Altså.. kommer man seg alltid over noe men bare med litt tid? 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #16 Skrevet 19. februar 2012 Jeg har lært, og skal aldri gjøre noe slikt igjen. Ekkelt å tenke på at en fyr jeg ikke aner hvem er drev å tok mitt første kyss også. Det var en grusom opplevelse og noe jeg aldri vil være i nærheten av i gjen. Går det an og komme seg gjennom noe slikt uten å snakke med noen om det? Altså.. kommer man seg alltid over noe men bare med litt tid? Bra du har lært, for neste gang har du kanskje ikke like mye "flaks". Da kan det være en voldtekt og ikke bare et mislykket forsøk! Har aldri opplevd noe lignende, men mine erfaringer tilsier at ting ofte blir bedre med litt tid. Når man får de på avstand. Men å snakke med noen bør du absolutt, ingen bra ting å gå å bære på alene. Håper du har noen du stoler på som kan støtte deg! Det å prøve å fortrenge for å glemme er ikke lurt. Pass på deg selv i tiden fremover, og tenk at det er dette mennesket som det er noe galt med, ikke deg.
Gjest Skitten pique Skrevet 19. februar 2012 #17 Skrevet 19. februar 2012 Klem til deg TS Å blande narko med alkohol er å be om å bli voldtatt... Skjerp deg TS Hvis jeg noen gang finner ut hvor anonymiteten din har rot, skal jeg komme hjem til deg, dope deg ned og voldta deg i alle mulige hull, deretter skal jeg spytte deg i ansiktet og be deg skjerpe oppførselen din. Jeg tilbyr meg gjerne å gjøre det mot de tre som plusset innlegget ditt også. 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #18 Skrevet 19. februar 2012 Takk for svar. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg erbare så deprimert, har vært det siden jeg var rundt 14 og nå blir det verre og verre. Jeg føler meg så ensom, jeg har liksom ingen. Ingen å være med osv. Og jeg går hele tiden til feile gutter som ikke liker meg, men bare vil bruke meg. Ingen vil ha meg da og jeg føler meg helt uttafor. Jeg har ikke råd til psykolog TS Om du går til fastlegen på mandag, får du henvisning til psykolog. Det tar kanskje litt tid, det kan gå alt fra 3 uker til 3 mnd. Du betaler bare en egenandel på ca.1800 kr, også er det gratis resten av året. Du må be om egenandelskort når du skal betale hos fastlegen/psykologen, også stempler du for hver gang du betaler hos fastlegen og hos psykologen til du har nådd grensen på ca.1800 kroner, og etter det får du et kort som gir deg gratis legehjelp og psykologhjelp resten av året, frem til 1.januar 2013. Da må du begynne på et nytt. PS: det koster vel ca.200 kr for hver time frem til du når grensen på ca.1800, så det har du vel råd til?
otilie Skrevet 19. februar 2012 #19 Skrevet 19. februar 2012 Takk for svar. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg erbare så deprimert, har vært det siden jeg var rundt 14 og nå blir det verre og verre. Jeg føler meg så ensom, jeg har liksom ingen. Ingen å være med osv. Og jeg går hele tiden til feile gutter som ikke liker meg, men bare vil bruke meg. Ingen vil ha meg da og jeg føler meg helt uttafor. Jeg har ikke råd til psykolog TS går du på skole? snakk med helsesøster. det er noe som heter BUP og det er gratis hvis du vil til psykolog da. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå