Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere sofa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har sofaer som dere forventer skal vare 10-15 år, hvor mye koster sofaene deres? :klo: I hvilken prisklasse må man opp i for at man skal mene at den varer så lenge? Vi betalte 15.000 for vår? Skal den vare lenge eller kort da? Jeg spør fordi jeg lurer, ikke fordi jeg er uenig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MorAase

Jeg har hatt sofaen i 7 år nå. Den er hvit og etter flere års bruk ser den ikke så pen ut lenger. Har veldig lyst på ny og lurer litt på hvor ofte dere andre skifter sofa?

Hver gang en flytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter vi fikk i hus en gammel chesterfield som ser ihjelslitt ut, så bytter vi ikke sofa. Putene har fått litt kjærlighet, men det er alt.

En 7 år gammel hvit sofa hadde jeg sikkert hevet på dør. Og aldri kjøpt en hvit igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår sofa var ca 10 år gammel, men jeg var skikkelig lei svart og ville ha en annen farge. Samtidig var den ganske slitt, og derfor valgte vi å bytte den ut. Den vi hadde ble plassert i loftstuen, og kom derfor til nytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andria

Vi har byttet sofa relativt ofte. Det lengste vi har hatt en sofa, er i overkant av to år. Men så kjøper vi gjerne brukt, og selger den "gamle". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Vi har hittil bare kjøpt sofaer brukt, så da blir det litt annerledes. Men vi har i alle fall en vi kjøpte (brukt) for seks år siden i stua og en vi kjøpte (brukt) for sju år siden i tv-stua, og ingen av dem kommer til å bli byttet på lang tid ennå.

Endret av AnneShirley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...