AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Har sett at handelsstanden i det siste har annonsert for denne ene dagen i lang tid nå. Vi er jo knapt ferdig med jul, også kommer kjøpepresset igjen For min del så betyr Valentine null, niks og ingenting. I mine øyne så er det bare nok en tradisjon som hentes fra utlandet - som handelsstanden kan sko seg på. Mannen her i huset synes også at Valentine er noe tull. Betyr Valentine noe for deg, å hva gjør du for å markere dagen? 1
TheSgirl Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Betyr nada her i huset. Og vil nok fortsette og være slik de neste årene også. 1
Weird Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Valentinesdagen for meg er en unnskyldning for å spise snop i uka
Gjest just words Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Jeg og kjæresten har jubileum den 11, første gangen vi så hverandre og ble i lag samme dag. Vi pleier å feire det med litt ymse aktiviteter, men vi har feiret enten den 11 eller den 14, og da blir det ofte klisse klisse, med blomster, og kort, undertøy og annet..... Men jeg har ingen forventninger, vi krever ikke at det skal være noe stort. I fjor var det roser, vin, belgiske vann jordbær den 14, og I år har vi f.eks ikke feiret noen ting, men har satt av en weekendtur neste måned. For meg er det en dag som alle andre dager, og det blir som med ordtaket ”Det kommer ikke an på hva man spiser mellom jul og nyttår, men hva man spiser mellom nyttår og jul.. Vi prioriterer romantikken andre dager i året, enn å ha en dag hvor den kommer frem. Samtidig så er ikke jeg noen motstander av valentins dagen. Synes det er en helt kurant dag.
Charlene87 Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Dagen for meg betyr å gjøre noe ekstra hyggelig for kjæresten <3
Calypso Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 Valentinesdagen for meg er en unnskyldning for å spise snop i uka At ikke jeg tenkte på det! --- Forøvrig betyr ikke den dagen noenting for meg, men om folk må bli lurt av butikkene for å vise noen at de er glad i dem èn gang i året så knock yourself out.
Anglofil Skrevet 15. februar 2012 #8 Skrevet 15. februar 2012 Den har ingen betydning for meg. Mvh Yvonne
Gjest Silvermist Skrevet 15. februar 2012 #9 Skrevet 15. februar 2012 Betyr absolutt ingenting for meg.
Gjest redstar Skrevet 15. februar 2012 #10 Skrevet 15. februar 2012 På barneskolen lagde vi kort og ga hverandre osv og de senere årene har det bare vært sånn Happy Valentine med venniner men ingenting sånn skikkelig valentine. Jeg og min kjære har vært sammen i over 3år men ikke feiret Valentine, mnye pga vi faktisk ikke har hatt mulighet og for oss feirer vi hjertenes og kjærlighetens hver dag, så vi har ikke noe Big Deal ang dette på selve dagenb 14 feb, men igår kom han hjem med noen nydelige romantiske planter og jeg har bestilt et veldig fint smykke til oss begge som jeg skal gi når det er varmere i været(tenkte oss ut på piknik eller noe) mens om sakt så feirer vi ikke noe valentine på selve dagen, kjærligheten har vi hver dag:) Samme gjelder mine foreldre, bekjente og venner...
challenger Skrevet 15. februar 2012 #11 Skrevet 15. februar 2012 Her synes begge dette er noe amerikansk tull. Det er en helt vanlig dag som ellers liksom, bare butikkene som vil ha deg til å kjøpe mer! 1
lille_lam Skrevet 15. februar 2012 #12 Skrevet 15. februar 2012 (endret) Nothing.. absolutely nothing :-) Endret 15. februar 2012 av lille_lam
metempsychosis Skrevet 15. februar 2012 #14 Skrevet 15. februar 2012 At man er halvveis i februar-måned? Nei, her betyr det ingenting :gjeiper:
Gjest Linaria Skrevet 15. februar 2012 #15 Skrevet 15. februar 2012 Valetinsdagen er en "unnskyldning" til å gjøre noe hyggelig sammen med en man er glad i. Akkurat som at jul er en "unnskyldning" for å gjøre noe koselig sammen med familien.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå