Gå til innhold

Den mystiske mannen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slutt å overanalyser alt :klaske:

Send ham en mld,hva har du å tape? ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva hadde dere (menn) tenkt om ei jente la deg til etter så lang tid? Det beviser jo bare at jeg husker han og har tenkt på han, tenk om jeg for han mister litt ansikt?

Jeg hadde ihvertfall satt stor pris på det enten jeg var interessert eller ei, singel eller opptatt.

Og hvorfor skulle det være negativt at du husker meg og har tenkt på meg? Miste ansikt? Det viser jo bare at du har svært god smak. ;)

Vi er snart døde allikevel og om et par hundre år er det ingen som husker noen av oss uansett. Ta litt risiko nå og gjør det som er rett. Enten skjer dere eller så skjer dere ikke. I verste fall blir han smigret og du får avklart dette. Kanskje innser du også at han ikke fortjener den guddommelige statusen du har opphøyet ham til og du ender opp med å ikke like han.

Men om du ikke tar steget, så vil du aldri finne det ut.

Jeg mener at en melding er på sin plass, men hjernen min er ikke i det kreative hjørnet enda, så jeg kan ikke hjelpe deg med det akkurat nå.

Lykke til!

:)

• Liker 2
Skrevet

Takk for at dere tok dere tid til å lese og svare! :)

Ja, jeg er normalt en person som kunne gjort dette, men det er liksom noe med han her som skremmer meg litt. Muligens det faktum at jeg liker han så godt når jeg ikke engang kjenner han. Tar som regel litt tid for meg å se på noen på den måten.

Har tenkt på dette opp og ned men finner ikke en forklaring på det. Han er ikke stereotyp kjekkas heller så det kan ikke være det som vekket min interesse først, selv om jeg ikke er den typen uansett. Kjenner bare en tiltrekkelse, eller en følelse av et slags 'bånd' til han! Vet ikke om han følte det samme i og med at jeg merket at han så undrende på meg og en stund når jeg ikke så på han.

Han bor i min hjemby ( Jeg flyttet rett etterpå grunnet studier), og han har en del 'venner av venner' på Facebooken sin, men ingen konkrete felles bekjente. Det gjør det liksom enda litt mer skummelt å legge han til. Tror ikke han er typen til det, men tenk om det 'kommer ut'!

Huff, jeg er så pinglete! Lurer på hvorfor jeg ikke kan ta mine egne råd noen ganger.

Hva venter du på? Jeg har vært i samme situasjon som du er i, med mystiske mannen. Og vet hvordan du har det.

Angående FB, så har jeg mange "venner" som jeg ikke kjenner og aldri har møtt, som er venner av venner. Kjenner andre som sier det samme. Det er vel ingenting galt i å legge til nye venner av venner. Å tro at de har en skjult agenda blir for teit.

Fikk for en stund tilbake en venneforespørsel av en gift mann med barn og vi hadde ingen felles kjente. Var litt nysjerrig på hva han ville. Men han har aldri henvendt seg til meg, og virker helt normal. Så enkelte vil vel bare nettverke.

Husk at han fyren din her, vet jo ikke hvordan du føler det. Så når du legger han til som venn, ser han at dere har x antall felles kjente, og tenker kanskje "uhm ok why not".

Ikke fortell ham hvordan du tenker om ham. Begynn heller i det små - kommenter på det han skriver. Og etter noen uker kan dere ha dannet litt nærmere bekjentskap. Finnes jo chatten også. Men ved å se hva han legger ut på FB danner du deg et bilde av hva slags type han er, om han har mye selvironi, humor, eller er bare seriøs og div.

• Liker 1
Skrevet

Du er nødt til å kontakte HAM! Hvor mange av oss møter en som vi kjenner igjen fra et tidligere liv?? I kjærlighetens navn, slutt å stalke og legg ham til som venn og flørt! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Du har ingenting å tape! Tenk om dette er ditt livs kjærlighet? Vil du virkelig gå glipp av den?

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar dere!

Jeg må nok skuffe dere med at jeg ikke har turt å gjøre det enda. Jeg var sekundet fra å legge ham til, men lot være.

Saken er den at jeg føler meg litt stalker når han har et helt annet navn på profilen sin enn det som er hans 'ekte'. Dette kanskje for å ikke bli gjenkjent ifm jobben hans. Jeg fant han helt tilfeldig tagget på profilen til en random jeg havnet innpå. Han har også bilde av en joker som sagt, men jeg vet dette er hans profil da han var tagget i alle disse bildene.

Vi har heller ingen konkrete 'felles venner', men en del folk som er venner av venner av meg.

Blir det ikke litt stalker om jeg legger han til? Ei venninne av meg mente at det var bedre faktisk, for da kunne jeg late som om jeg trodde han var en annen om han hadde kjæreste etc, mtp at profilen hans er såpass anonym.

Vet ikke om jeg overanalyserer alt eller er stalker-ish (sikkert en god blanding), derfor trenger jeg litt innspill utenifra siden jeg roter rundt i mine egne tanker! :rodmer:

Som nevnt tidligere, så har han et seriøst yrke (sikkert noe av grunnen til at han ikke vil bli gjenkjent også), kanskje han ikke vil bli lagt til av folk han har møtt gjennom jobb? Eller tenk om jeg blir snakkis i den gjengen også sprer det seg?! Folk er faktisk ganske syke på slike ting...

Kjenner han ikke, men ja, kan godt være at dette er min livs kjærlighet! Vet ikke hvorfor jeg vet det, jeg bare gjør... :sukk:

TS

Gjest Katten.
Skrevet

Jesus Maria og fanden hans oldemor, hvor mange ganger må jeg si det?

Ikke bare legg ham til, send en melding først!

Random adding sender 'special'-vibber (nei, ikke på en god måte).

• Liker 1
Skrevet

Ja, slutt å gå som katten rundt grøten (unnskyld Katten) - Send melding nå!

Skrevet

Men det er jo enda verre. Virker vel mer desperat?

'Hei, eh... Jeg syns du er sexy'

Gjest Katten.
Skrevet

Men det er jo enda verre. Virker vel mer desperat?

'Hei, eh... Jeg syns du er sexy'

Det går an å ordlegge seg på en annen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...