AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Det er snart ett år siden jeg så deg... Husker helt hvordan du så ut. Hvordan håret ditt lå, og hvilket uttrykk du hadde da du pratet med min bekjente. Hvordan jeg så deg fra siden og hvilke sko du hadde. Nike Air Max. Jeg føler meg ganske stalker av og til. Jeg er den harde personen som ingen når gjennom til. Jenta som liker å holde hjeret for seg selv, for det er trygt. Jenta som har blitt såret så mange ganger at hun ikke enser menn på den måten en gang. Helt til du kom... Du var på jobb, men likevel var du så hyggelig og rolig. Jeg merket at med en gang du kom inn i rommet og så meg, så du på meg litt ekstra lenge. Akkurat slik som jeg gjorde med deg. Et blikk av forundring og nysjerrighet. Samme blikket man får når man ser noen man vet man har sett før, men man klarer ikke å plassere hvor man har personen fra. Føles som om jeg kjenner deg selv om jeg ikke gjør det. Hvorfor så du så lenge og undrende på meg også? Hvor har jeg deg fra? Jeg føler en sterk kraft mellom meg og deg, kanskje vi var sammen i en annen livstid?! Uff, gal i hodet. Men kanskje det er sånn kjærlighet ved første blikk? Jeg så deg i max 10 min tilsammen. Ja, 10 min. For snart ett år siden, men allikevel går det ikke en dag uten at du popper opp i hodet mitt. Det er så rart. Jeg kjenner deg ikke! Hvem er du? Jeg vet navnet ditt pga jobben din og gjennom min bekjente. Men ingenting mer enn det. Aner ikke hvorfor jeg er så besatt av deg, jeg. Men jeg er på en måte glad i deg. Også liker jeg det ikke heller, fordi jeg føler meg som en psychopatisk stalker. Spesielt når jeg automatisk har prøvd å finne deg på Face. Fant deg for noen dager siden da Jeg ble litt sjokket. Du så akkurat lik ut på bildene som jeg husket deg. Har drømt om deg til tider også. Uff, jeg er ei voksen jente, studerer og er opptatt med jobb+karriere, jeg er vanligvis rasjonell og skal ikke tenke slik! Fløler en tiltrekkelse jeg aldri har følt før. Som om vi er bundet til hverandre på et annet plan. Det er en rar følelse. Men den er fin. Profilbildet ditt er bilde av en joker. Den jokeren har jeg sett på TV/Nettet/Plakat etc HVER DAG siden jeg så den på din profil. Det EKSAKT samme bildet. Er det tilfeldig eller er jeg blitt gal?? Uff, du er så vakker Du er ikke 'etter malen vakker', men jeg syns du er vakkrest. Den mystiske mannen. Kanskje vi møtes en dag <3 3
Mr.Omg Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Kan du ikke legge han til som venn da? Eller snakke med han? 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Kan du ikke legge han til som venn da? Eller snakke med han? Har så lyst, men klarer liksom ikke! Han er en voksen mann, med karriere og eget liv... Tenk om han ikke husker meg? Tenk om det bare er meg som er besatt av han? Hva skal jeg si?! Jeg er ikke vandt til å ha det sånn, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Klarer ikke å slutte å tenke på en person jeg ikke kjenner. Det er sykt, men jeg liker det også Har prøvd å glemme han også, men akk
TheSgirl Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Det vil iallefall ikke skje noe med denne mystiske mannen om du ikke gjør noe tilnærmelse i det hele tatt. Hopp i det,send han ett brev på face eller noe,verden går ikke under uansett hva som skjer etterpå 2
Gjest -J- Skrevet 14. februar 2012 #5 Skrevet 14. februar 2012 Takk for at du delte dette. Veldig interessant og fascinerende. Ellers enig i at du bør ta risikoen og legge han til som venn. 2
LeaMichele Skrevet 14. februar 2012 #6 Skrevet 14. februar 2012 Send han et brev om at du så han der og der og tenkt på han siden, og spør om han husker deg! Svarer han ikke så er det jo greit. Men kan ikke skjønne hvorfor han ikke skulle gjøre det, er jo et stort komplement! 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #7 Skrevet 15. februar 2012 Takk for at dere tok dere tid til å lese og svare! Ja, jeg er normalt en person som kunne gjort dette, men det er liksom noe med han her som skremmer meg litt. Muligens det faktum at jeg liker han så godt når jeg ikke engang kjenner han. Tar som regel litt tid for meg å se på noen på den måten. Har tenkt på dette opp og ned men finner ikke en forklaring på det. Han er ikke stereotyp kjekkas heller så det kan ikke være det som vekket min interesse først, selv om jeg ikke er den typen uansett. Kjenner bare en tiltrekkelse, eller en følelse av et slags 'bånd' til han! Vet ikke om han følte det samme i og med at jeg merket at han så undrende på meg og en stund når jeg ikke så på han. Han bor i min hjemby ( Jeg flyttet rett etterpå grunnet studier), og han har en del 'venner av venner' på Facebooken sin, men ingen konkrete felles bekjente. Det gjør det liksom enda litt mer skummelt å legge han til. Tror ikke han er typen til det, men tenk om det 'kommer ut'! Huff, jeg er så pinglete! Lurer på hvorfor jeg ikke kan ta mine egne råd noen ganger.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #8 Skrevet 15. februar 2012 Takk for at dere tok dere tid til å lese og svare! Ja, jeg er normalt en person som kunne gjort dette, men det er liksom noe med han her som skremmer meg litt. Muligens det faktum at jeg liker han så godt når jeg ikke engang kjenner han. Tar som regel litt tid for meg å se på noen på den måten. Har tenkt på dette opp og ned men finner ikke en forklaring på det. Han er ikke stereotyp kjekkas heller så det kan ikke være det som vekket min interesse først, selv om jeg ikke er den typen uansett. Kjenner bare en tiltrekkelse, eller en følelse av et slags 'bånd' til han! Vet ikke om han følte det samme i og med at jeg merket at han så undrende på meg og en stund når jeg ikke så på han. Han bor i min hjemby ( Jeg flyttet rett etterpå grunnet studier), og han har en del 'venner av venner' på Facebooken sin, men ingen konkrete felles bekjente. Det gjør det liksom enda litt mer skummelt å legge han til. Tror ikke han er typen til det, men tenk om det 'kommer ut'! Huff, jeg er så pinglete! Lurer på hvorfor jeg ikke kan ta mine egne råd noen ganger. Legg han til. Du har absolutt ingeting å tape på det. Og hva om 'det kommer ut'? Og hvorfor tror du at det noensinne vil 'komme ut' in the first place? Har du noensinne overhørt noen snakke om "omg, hun addet han på FB, uten at de har snakket sammen først"? Jeg har aldri det. Husk at folk er mer opptatt av seg selv enn hva andre folk driver med. Legg han til. 4
Eliine Skrevet 15. februar 2012 #9 Skrevet 15. februar 2012 (endret) Vi lever ( kanskje ) bare èn gang, tenk om dette er ditt livs store kjærlighet? Ta sjansen,-legg han til! Hva har du å tape? Endret 15. februar 2012 av Eliine 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #10 Skrevet 15. februar 2012 ....og når du har lagt han til og han ikke kjenner deg igjen og spør "Hvem er du/hvorfor addet du meg" så skriver du "Hei Synes bare du så søt ut. Og jeg husker å ha sett deg en plass før... Hope you don't mind?" Enkelt og greit, og ikke minst ærlig. Ikke creepy, ikke patetisk - helt vanlig. Og det åpner opp for at han kommer til å spørre hvor du har sett han før, og så finner du ut med en gang om han i det hele tatt husker å ha sett deg også. Hvis ikke; ikke så farlig. Det viktigste er at du har fått kontakt. Og så finner du da ut etterhvert hvorvidt det er noe å hente der eller ei. Mye bedre enn å gå rundt enda et år og lure. 3
Gjest Katten. Skrevet 15. februar 2012 #11 Skrevet 15. februar 2012 Ikke bare legg han til - send han ei melding! 2
Gjest Musekatt Skrevet 16. februar 2012 #12 Skrevet 16. februar 2012 Gjør det!! Du har ingenting å tape! 1
Aldrisur Skrevet 16. februar 2012 #13 Skrevet 16. februar 2012 Den som intet våger, intet vinner. You go girl!! (og vi vil vite hvordan dette går ) 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #14 Skrevet 16. februar 2012 Takk for svar dere! Har veldig lyst til å legge han til, men... Det er noen tanker som stopper meg... Følte den settingen jeg møtte han i er en feil setting å tenke 'oi han liker jeg' i. Men det var jo ikke som om jeg gikk in for å tenke slik heller, det bare kom! Men virker kanskje litt teit? Ser han er venn med den gamle sjefen min (Sjefen min for en 3-4 år siden) også! Ikke at jeg har gjort noe galt, men er vel litt awkward? Hva hadde dere (menn) tenkt om ei jente la deg til etter så lang tid? Det beviser jo bare at jeg husker han og har tenkt på han, tenk om jeg for han mister litt ansikt? Er så frustrerende å ikke vite hva han tenkte når jeg så han, for det var noe i blikket hans og måten (og hvor lenge) han så på meg også... Det er så rart, jeg er den selvsikre jenta som ikke er redd for noe til vanlig, nå kommer jeg på med alle slags rare unnskyldninger og fniser for meg selv bare ved tanken av han. Huff...
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #15 Skrevet 16. februar 2012 Eler tenk om han har kjæreste! Ikke så mye på profilen hans (av det jeg kan se) som tyder på det, men da hadde jeg blitt litt lei meg tror jeg. Huff så sykt, kjenner han jo ikke engang! Føler fjortistendensene krype innpå altså, har noen en kur til meg? Akk
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #16 Skrevet 16. februar 2012 Eler tenk om han har kjæreste! Ikke så mye på profilen hans (av det jeg kan se) som tyder på det, men da hadde jeg blitt litt lei meg tror jeg. Huff så sykt, kjenner han jo ikke engang! Føler fjortistendensene krype innpå altså, har noen en kur til meg? Akk Ikke for å helle kaldt vann i årene dine, men sjansen for at en "voksen" mann, som du beskriver ham som, har kjæreste/samboer/kone/familie, er jo ganske stor...
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #17 Skrevet 16. februar 2012 Ikke for å helle kaldt vann i årene dine, men sjansen for at en "voksen" mann, som du beskriver ham som, har kjæreste/samboer/kone/familie, er jo ganske stor... Ja, det er noe av det som holder meg igjen også! Han har ikke noe bilder av hverken kone/kjæreste eller barn, bare masse surfebilder av han og kompiser/venner. Men sjangsen er jo selvfølgelig der, og har ikke lyst til å blande meg inn i noe slik heller. Derfor har jeg gjentatte ganger prøvd å glemme han men han er svidd inn i hjernen min, og han popper opp på de rareste tidspunkt. Akkurat som om hjernen min ikke vil tillate meg å glemme han!
Gjest Katten. Skrevet 16. februar 2012 #18 Skrevet 16. februar 2012 Jeg ville nå ihvertfall vært skeptisk om noen høvelig fremmede hadde lagt meg til ut av det blå. Opprett kontakt først: send melding! 2
Aldrisur Skrevet 16. februar 2012 #19 Skrevet 16. februar 2012 Bra svar Katten, håpet du ville svare henne! (unnskyld avsporingen )
Gjest Bandit Skrevet 16. februar 2012 #20 Skrevet 16. februar 2012 Jeg ville nå ihvertfall vært skeptisk om noen høvelig fremmede hadde lagt meg til ut av det blå. Opprett kontakt først: send melding! Helt enig. Jeg mottar noen venneforespørsler innimellom uten noen som helst melding til. De blir ignorert uansett hvor fin dama på bildet ser ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå