ingo Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Skal bl.a være en uke i Cassis i sommer (rett før Marseille når du kommer fra Nice). Jeg får alltid større utbytte av ferien av å snakke med mennesker som har vært der før....men nå kjenner jeg ingen som har vært i Cassis.... Noen her som har vært der og kan komme med tips på alt fra restauranter til aktiviteter mht. til kano, bading, båtturer, klatring og fotturer...ja alt rett og slett.?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Skal bl.a være en uke i Cassis i sommer (rett før Marseille når du kommer fra Nice). Jeg får alltid større utbytte av ferien av å snakke med mennesker som har vært der før....men nå kjenner jeg ingen som har vært i Cassis.... Noen her som har vært der og kan komme med tips på alt fra restauranter til aktiviteter mht. til kano, bading, båtturer, klatring og fotturer...ja alt rett og slett.? Jeg har vært der! Cassis er veldig fint. Ikke store byen, men veldig sjarmerende. Det er veldig fint å ta båttur ut langs klippene, og kjøreturen mellom La Ciotat og Cassis er også noe å få med seg. Det er litt mer info om den her Båtturer finner du i havna. Ellers er det kort mellom småbyene i området, og mye vingårder man kan besøke rundt om, men da er man kanskje avhengig av transport på en eller annen måte. Kanskje det er en ide å leie bil eller scooter et par dager? Stranda i Bandol er fantastisk: Om Bandol Av restauranter så var det en veldig god langs havna, men jeg husker jo ikke hva den het og det ligger ganske mange der. Du kommer til å få en flott tur. Stine
ingo Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har vært der! Cassis er veldig fint. Ikke store byen, men veldig sjarmerende. Det er veldig fint å ta båttur ut langs klippene, og kjøreturen mellom La Ciotat og Cassis er også noe å få med seg. Det er litt mer info om den her Båtturer finner du i havna. Ellers er det kort mellom småbyene i området, og mye vingårder man kan besøke rundt om, men da er man kanskje avhengig av transport på en eller annen måte. Kanskje det er en ide å leie bil eller scooter et par dager? Stranda i Bandol er fantastisk: Om Bandol Av restauranter så var det en veldig god langs havna, men jeg husker jo ikke hva den het og det ligger ganske mange der. Du kommer til å få en flott tur. Stine Flott, takk for svar. Vi skal ha leiebil hele ferien så da får vi tatt oss litt rundt.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Flott, takk for svar. Vi skal ha leiebil hele ferien så da får vi tatt oss litt rundt. Hvis du har bil så er det jo ikke noe problem å komme seg rundt. Mye fint i området. Spesielt inn i landet, for eksempel Arles. Men også Nimes, Avignon, Aix en Provence. Alle disse ligger innenfor ganske kort kjøreavstand. God tur!
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Skal bl.a være en uke i Cassis i sommer (rett før Marseille når du kommer fra Nice). Jeg får alltid større utbytte av ferien av å snakke med mennesker som har vært der før....men nå kjenner jeg ingen som har vært i Cassis.... Noen her som har vært der og kan komme med tips på alt fra restauranter til aktiviteter mht. til kano, bading, båtturer, klatring og fotturer...ja alt rett og slett.? Ta en titt her: http://www.ferieiprovence.no/cassis Om Cassis. Ikke mye, men litt var det iallefall. Stine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå