Gjest snoopy_93 Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Vet det er en stund til russen starter med sine morsomheter. Men... Jeg har jo verken fått russepasset eller russelappen enda. De jeg kjenner som skal være russ har fått begge deler allerede. Når jeg kontaktet ROK i forhold til russelappen fikk jeg kun som svar at jeg må ha fått den da den ikke har kommet i retur til dem. Får ikke noe svar fra russepasset heller annet en av russ 2012 på facebook som ber meg gå til russepresidenten på min skole eller ringe de. Russepresidenten har jeg snakket med to ganger i forhold til russepasset og hun ha fått beskjed av de som leverer ut at hun ikke har noe med passene å gjøre. Altså at hun ikke får de eller må levere de ut. Jeg føler jeg blir kastet rundt. Jeg må først kontakte noen som sier jeg må kontakte noen andre som mener jeg må kontakte de jeg snakket med først. Jeg blir så forvirret. What to do? Haha, føler jeg maser om dette - men synes det er så rart at de jeg kjenner som er russ har fått dette og ikke jeg.
Testosteron Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Det virker som det har kommet bort i posten idet ROK sier at de har sendt det og det ikke har kommet i retur til dem. Jeg hadde bedt ROK om å sende på nytt.
Gjest snoopy_93 Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Jeg får ikke noe svar fra ROK. Dårlige greier dette altså.
Suziie Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Jeg var russ i fjor, og det tok en stund til at alle hadde fått den. Alle får den ikke samtidelig. Fikk den ganske tett opp til russetiden selv.
rokruss Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Heisann! Det har blitt sendt ut veldig mange russelapper og flere vil sendes ut. Det har seg dessverre slik at noen kan bli borte i posten osv., men kan du og de som ser dette sende meg en mail på [email protected] så skal vi få ordnet opp i dette med en gang vet dere Ha en fortsatt fin dag, uke og gled dere til en fantastisk russetid dere har i møte! Med vennlig hilsen, Tobias Midtbø - ROK
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 Æsj.. Jeg er jo også russ i år. Men jeg har jo egentlig ikke fulgt så mye med på allting. Jeg har mottatt russepasset, men trenger jeg russelappen osv? Jeg har ingen planer om å delta på treff som Lillehammer, Tryvan osv. Trenger jeg det da?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #7 Skrevet 15. februar 2012 Æsj.. Jeg er jo også russ i år. Men jeg har jo egentlig ikke fulgt så mye med på allting. Jeg har mottatt russepasset, men trenger jeg russelappen osv? Jeg har ingen planer om å delta på treff som Lillehammer, Tryvan osv. Trenger jeg det da? Ikke nødvendigvis. Jeg bodde langt unna alt som het russetreff, men de lokale utestedene tok russelappen som bevis for russerabatt på drikke og inngangspenger, så kanskje får du også bruk for den?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå