AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Har noen av derebacket ut tidlig i et forhold om der ikke passet sammen sexuelt? Da tenker jeg på anatomi og på kjemien? Dette er turn off for meg og jeg har virkelig prøvd å se forbi dette, men sex er viktig for meg i et forhold. Det gjør at jeg holder tilbake.
Rozie Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Trist å måtte si det, men jeg ville ikke klart å være i et forhold hvor sexlivet ikke fungerte. Sex er veldig viktig i et forhold, fordi det er med å skape tillitt og kjennskap til partneren. Har aldri vært i din situasjon, men jeg har vært borti dårlige elskere som jeg aldri hadde villet vært sammen med. Sex har man gjerne ofte, og hvis den ikke skal være en opptur i samlivet må vel alt bli mye tyngre? Hvordan skal make up-sex fungere da, liksom?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Takk for svar. Jeg føler desverre det samme og får så dårlig samvittighet. Det er godt å ligge i armkroken hans og det å kysse han. De gangene vi har sex er det jo ikke dårlig, men jeg kjenner såvidt at han er inni meg og lidenskapen er liksom ikke der. Kanskje jeg forventer for mye og tenker for mye. Savner lidenskapen, men kanskje den er drept pga dårlig start også. Det er andre ting som har gjort at jeg holder litt igjen, selv om det er ting som kan jobbes med. Kan man ikke fremskyve den sexuellekjemien/anatomien.
Gjesten Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Min erfaring er at sex blir bedre og bedre etter hvert. Hvis han er veldig liten, må dere jobb litt med å finne stilliger der du kjenner ham bedre, også burde du begynne å gjøre knipeøvelser. Jeg skjønner at du ikke vil være i et forhold der sexen er dårlig, men jeg ville prøvd det meste før jeg backet ut av noe bra.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Min erfaring er at sex blir bedre og bedre etter hvert. Hvis han er veldig liten, må dere jobb litt med å finne stilliger der du kjenner ham bedre, også burde du begynne å gjøre knipeøvelser. Jeg skjønner at du ikke vil være i et forhold der sexen er dårlig, men jeg ville prøvd det meste før jeg backet ut av noe bra. Jeg gjør mye knipeøvelser, men etter 3 barn blir det aldri som før. Jeg har hatt med gutter som har hatt normale/mindre peniser før og han og det var aldri et problem og han siste eksen min som hadde 14 cm synst jeg var trang. Dette går på min selvfølese med tanke på sexen vår også, men jeg er helt enig med deg. Synst bare det er trist og i starten skal man jo ha ekstremt med sexlyst. Jeg er en sexuell jente blitt med årene, men nå tenker jeg nesten ikke på det. Jeg skal sef gi oss en sjangse, men kanskje ikke alle er rett for hverandre på det område.
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 Har noen av derebacket ut tidlig i et forhold om der ikke passet sammen sexuelt? Nei, men ser jo i ettertid at jeg nok burde ha gjort det!
I-AM-Nicole Skrevet 15. februar 2012 #7 Skrevet 15. februar 2012 Sex ER viktig i et forhold - så jeg skjønner deg godt. Det er litt lettere om flowen går av seg selv der i begynnelsen, og man ikke omtrent må sette seg ned med en lærebok for den ene eller andre parten. Det ødelegger helt =P
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #8 Skrevet 16. februar 2012 Sex er viktig for meg og jeg kjenner dette plager meg mer enn jeg vil inrømme. Jeg tenker ikke over at jeg har lyst på sex med han og slik skal det ikke være i startfasen. Vi har kun datet i 3 mnd. Jeg kan jo ikke snakke med han om dette, men har snakket med han at jeg er usikker pga andre ting. Jeg angrer på at jeg gikk med på å offentligjøre oss som et par, ellers hadde det vært lettere. Men han har valgt å være her selv om jeg har sagt at jeg trenger en del egentid og at jeg er usikker på det hele. Uansett sånn kan jeg ikke ha det så lenge pga ungene og min egen del. Jeg får så vondt av han, men det er ikke noe jeg kan gjøre med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå