Gå til innhold

Unloveable

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er jeg ikke på noen slike nettsider, og er langt ifra den som er mest frempå, men verdien ligger i MEG. Ikke i hvor mange andre jeg klarer å få interessert.

Jeg tipper du er kvinne siden du sier "Verdien er i meg". Du blir aldri avvist fordi du ikke sjekke. Du får interesse fra menn stadig vekk.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg er jente. Syns foresten at du AB over her høres i overkant negativ ut altså.

Jeg har fått både hjerter og brev fra en del på sukker,men det renner ikke inn 15 om dagen sånn som jeg hører at er vanlig for jenter :( Kanskje en annenhver uke :P

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg vet at jeg trenger veldig mye bekreftelse på meg selv, og det er veldig slitsomt. Det er veldig veldig fort at jeg føler meg ekstremt alene og at ingen bryr seg særlig om meg. Hva kan man gjøre med det?? :(

Bryr du deg om andre? Viser du ekte interesse for andre? Da mener jeg generelt og ikke bare jag etter menn.

Skrevet

Bryr du deg om andre? Viser du ekte interesse for andre? Da mener jeg generelt og ikke bare jag etter menn.

Som gutt kjenner jeg igjen ts. Jeg bryr meg veldig mye om andre. Jeg spanderer på vennene mine, hjelper dem når de trenger hjelp med en forelskelse, lekser etc. Alle sier jeg er så snill, og det har jeg hørt av både venner og venniner. Men jeg er fortsatt ukysset, jomfru og sliter vedig med å akseptere megselv.

Skrevet

absolutt.

Ok, tror jeg og alle må se denne tråden i lys av at jeg har ekstrem pms nå. Alt blir ca 400 ganger verre da :P

Men uansett. Problemet med kjærligheten er jo der uansett.

Skrevet

Nei, jeg er jente. Syns foresten at du AB over her høres i overkant negativ ut altså.

Jeg har fått både hjerter og brev fra en del på sukker,men det renner ikke inn 15 om dagen sånn som jeg hører at er vanlig for jenter :( Kanskje en annenhver uke :P

Er det du som er Bandit? Mener å huske du sa at du ikke henger på slike sider. Du får selvtillitsboost nå og da, det er da noe. Prøv å sette deg inn i vår situasjon. Vi har aldri fått en slik selvtillitsboost. Tenk deg at du prøver febrilsk å bli annerkjent, du trener, kjøper dyre klær, tar solarium, tar en vanskelig utdanning, har stor karriere og alikevell er det ingen jenter som enser deg mer en 2 setninger når du selv viser interesse. Du sender hjerter på sukker, men får ingenting tilbake. Tror du ikke dette får en mann til å føle seg på bånn?

Dette har tydeligvis ikke du opplevd.

Skrevet

Er det du som er Bandit? Mener å huske du sa at du ikke henger på slike sider. Du får selvtillitsboost nå og da, det er da noe. Prøv å sette deg inn i vår situasjon. Vi har aldri fått en slik selvtillitsboost. Tenk deg at du prøver febrilsk å bli annerkjent, du trener, kjøper dyre klær, tar solarium, tar en vanskelig utdanning, har stor karriere og alikevell er det ingen jenter som enser deg mer en 2 setninger når du selv viser interesse. Du sender hjerter på sukker, men får ingenting tilbake. Tror du ikke dette får en mann til å føle seg på bånn?

Dette har tydeligvis ikke du opplevd.

Nei ikke bandit, men TS - og jente.

Skrevet

Som gutt kjenner jeg igjen ts. Jeg bryr meg veldig mye om andre. Jeg spanderer på vennene mine, hjelper dem når de trenger hjelp med en forelskelse, lekser etc. Alle sier jeg er så snill, og det har jeg hørt av både venner og venniner. Men jeg er fortsatt ukysset, jomfru og sliter vedig med å akseptere megselv.

Det går an å bli for snill også.

Det å være snill er i utgangspunktet en veldig positiv egenskap, men ikke når man er snill på bekostning av seg selv. Det man gjerne kaller å være dum-snill.

Det er ikke positivt. Spesielt ikke for deg selv.

Skrevet

Jeg tipper du er kvinne siden du sier "Verdien er i meg". Du blir aldri avvist fordi du ikke sjekke. Du får interesse fra menn stadig vekk.

Når hver eneste bruker poster på KG, dukker det opp litt informasjon om brukeren. Deriblant kjønn.

Skrevet

Les om det på nettet, gå på kurs (finnes sikkert), les bøker om temaet. Tror de fleste mennesker har opplevd dårlig selvtillit. Men husk at det finnes kun en som deg, og det er det som gjør deg unik :klemmer:

Javel, så du sier at han ikke skal være seg selv??

Skrevet

Er du mann? Da er vi i samme båt bare at jeg muligens er eldre enn deg. Du er som luft for de fleste rundt deg. De bryr seg ikke om du har draget eller ikke.

Det er denne tanken du må akseptere for å få det bedre med deg selv. Om folk ikke er interesserte i deg, skal faen ikke du være interessert i å sjekke jenter heller. Skaff deg en hund og dyrk dine hobbyer med venner, familie eller alene.

Tilslutt tilpasser du deg livsstilen som enstøing.

Let it come to you man.

Er dette ironi?

Hvis ikke, så er det ett av de dårligste rådene jeg har lest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...