Gå til innhold

Unloveable

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅååh, jeg orker ikke mer! Jeg tror jeg er umulig å elske, umulig å forelske seg i. Skjønner ikke hva som er galt med meg. Har vært singel alltid, dvs i mange og tjue år. Tror aldri noen har vært forelska i meg - har hatt et par flørter, men det gikk jo ikke bra.

Nå sitter jeg og refresher sukker.no og får faen ikke et hjerte ellernoe. Enda jeg har satt hjerter på mange i dag.

Og alle venna mine etablerer seg, treffer noen, bla bla bla bla. Jeg er snart alene i verden :(

Måtte bare få ut litt. Takk for meg.

For the record: jeg har et fint og velfungerende liv på andre plan. Venner, leilighet, studie, jobb. Og tror ikke utseende mitt er helt frastøtende heller. Men begynner jo å lure.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi i samme båt. :P

Skrevet

Jeg er også med i båten!

Skrevet

Samme her! Jeg lurer sånn på hva som er galt med meg..Noe må det jo være. Huff :sjenert:

Skrevet

Vi er åpenbart mange i samme båt. Norge er et land full av single og ensomme mennesker. Så trist så trist.

Hadde nesten vært bedre om det var tradisjon for arangerte ekteskap.

• Liker 3
Skrevet

Godt å se at vi er flere, tross alt;) Man føler jo at man er den eeneste!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg bare tenker litt høyt her nå. Tror neppe det er noe galt med noen av dere som er single og har vært det lenge. På meg virker det som egotanken har tatt veldig mye plass hos mange yngre mennesker i dag. En skal realisere seg selv, mange har skyhøye krav til en partner, og atter andre vil bare herje rundt så lenge de kan. Mulig jeg er helt på jordet her, men det var min første tanke da jeg leste denne tråden.

Flere og flere er veldig individualistiske og skal gjøre alt før de slår seg til ro. Studere, gjøre karriere, reise, trene, være med venner, gå på byen osv. Det er ikke rom for tosomheten for mange av de som lever et veldig hektisk liv.

Samtidig er det mange som ønsker seg en partner og et etablert familieliv, så det er jo litt rart at det er såpass mange ufrivillig single der ute.

Dessuten ser en jo i mange tråder her inne, at man alltid "fortjener bedre". Da blir det vanskelig å slå seg til ro, når man hele tiden skal lete etter det beste man fortjener. Også må en faktisk treffe noen man liker og har kjemi med. Ikke alltid så lett.

• Liker 3
Skrevet

kan jo ikke ha så mye å si at man har mye annet å gjøre når man ikke en gang mottar noe interesse fra noe hold? :P

Gjest Purple Haze
Skrevet

kan jo ikke ha så mye å si at man har mye annet å gjøre når man ikke en gang mottar noe interesse fra noe hold? :P

Som sagt, jeg bare tenkte litt høyt. Det er jo ikke så lett for andre å svare på hvorfor du ikke får noe respons. Kanskje har du en for kjedelig profil på disse datingsidene, kanskje har du for dårlige bilder, kanskje er det ingen av de du har tatt kontakt med som deler dine interesser og verdier. Ikke godt å si.

Skrevet

Jeg vet at jeg trenger veldig mye bekreftelse på meg selv, og det er veldig slitsomt. Det er veldig veldig fort at jeg føler meg ekstremt alene og at ingen bryr seg særlig om meg. Hva kan man gjøre med det?? :(

Skrevet

Jeg vet at jeg trenger veldig mye bekreftelse på meg selv, og det er veldig slitsomt. Det er veldig veldig fort at jeg føler meg ekstremt alene og at ingen bryr seg særlig om meg. Hva kan man gjøre med det?? :(

Jobbe med selvtilliten :)

Skrevet

Jobbe med selvtilliten :)

Hvordan får man til det hvis man ikke føler at noen er så innmari glad i en da?

(ja ja ja ja jeg har venner og familie og alt det der, men..)

Skrevet

Du må innse at du ikke er noe bedre (eller dårligere) samme hvem eller hvor mange som er glade i deg.

Skrevet

Les om det på nettet, gå på kurs (finnes sikkert), les bøker om temaet. Tror de fleste mennesker har opplevd dårlig selvtillit. Men husk at det finnes kun en som deg, og det er det som gjør deg unik :klemmer:

Skrevet

Ikke legg egen verdi i interessen det annet kjønn viser. Du er bedre enn det. Ser du ned på blodsingle mennesker slik som meg selv? Det står ikke noen kø utenfor døra mi heller, men jeg føler meg ikke noe mindre verdt av den grunn.

Skrevet

Nei jeg ser ikke ned på "sånne" som deg i det hele tatt, og forsåvidt ikke på meg selv heller. Jeg har vel egentlig ikke så ille selvtillit, men selvbildet er det nok verre med - det er jo ikke så rart at man etter bare dårlig erfaringer på "sjekke"området ikke tror man er noe andre vil ha?

Det behovet for respons er litt mer generelt forsåvidt, er avhengig av at andre skal vise interesse for meg, si de er glad i meg og veldig eksplisitt uttrykke at de vil tilbringe tid med meg osv da (iallefall i perioder). Det er vel ofte derfor jeg hvertfall i fht gutter ikke tar noe inititativ på noe nivå, fordi hvis de ikke viser noe interesse så har det likevle ikke noe interesse av meg og ta blir det jo bare patetisk og veldig needy og skulle vise dem noe "Interesse". Tenker ikke da bare på intitiativ i fht til å be med på ting og sånn, men generelt snakke med. Jeg vil ikke fremstå som at jeg "tror" at jeg skulle være noe interessant for dem, hvis dere skjønner :P Orker ikke å sitte der og gjøre meg selv til narr ved å virke som om jeg tror dem skulle like meg. Gutter tar jo visstnok kontakt med dem de liker så.

Når det kommer til annet kjønn igjen da, så følerjeg meg utrolig mindreverdig sammen med folk som er populære hos annet kjønn, og som lykkes med det. Sånn som nå, ene venninna mi som hittil har vært litt i samme båt som meg, har plutselig fått seg en date. Nå blir jeg fysisk kvalm av å tenke på det, og takler ikke å møte hu. Da raser det helt sammen for meg - føler meg ekstremt liten og mislykket.

Jeg høres ut som et helvete og det er jeg også, men alt det her foregår jo inni hodet mitt, og det er nok mest slitsomt for meg selv og deale med alle de her tankene og sperrene :P

Skrevet

Når det kommer til annet kjønn igjen da, så følerjeg meg utrolig mindreverdig sammen med folk som er populære hos annet kjønn, og som lykkes med det. Sånn som nå, ene venninna mi som hittil har vært litt i samme båt som meg, har plutselig fått seg en date. Nå blir jeg fysisk kvalm av å tenke på det, og takler ikke å møte hu. Da raser det helt sammen for meg - føler meg ekstremt liten og mislykket.

Jeg høres ut som et helvete og det er jeg også, men alt det her foregår jo inni hodet mitt, og det er nok mest slitsomt for meg selv og deale med alle de her tankene og sperrene :P

Livet er ikke alltid så greit. Det går gjerne i bølgedaler.

Det du kan gjøre er å fokusere på dine egne styrker. På alt som er bra istedet for på alt som du mener er dårlig. Det vil gi deg en bedre selvfølelse etterhvert.

Skrevet

ÅÅååh, jeg orker ikke mer! Jeg tror jeg er umulig å elske, umulig å forelske seg i. Skjønner ikke hva som er galt med meg. Har vært singel alltid, dvs i mange og tjue år. Tror aldri noen har vært forelska i meg - har hatt et par flørter, men det gikk jo ikke bra.

Nå sitter jeg og refresher sukker.no og får faen ikke et hjerte ellernoe. Enda jeg har satt hjerter på mange i dag.

Og alle venna mine etablerer seg, treffer noen, bla bla bla bla. Jeg er snart alene i verden :(

Måtte bare få ut litt. Takk for meg.

For the record: jeg har et fint og velfungerende liv på andre plan. Venner, leilighet, studie, jobb. Og tror ikke utseende mitt er helt frastøtende heller. Men begynner jo å lure.

Er du mann? Da er vi i samme båt bare at jeg muligens er eldre enn deg. Du er som luft for de fleste rundt deg. De bryr seg ikke om du har draget eller ikke.

Det er denne tanken du må akseptere for å få det bedre med deg selv. Om folk ikke er interesserte i deg, skal faen ikke du være interessert i å sjekke jenter heller. Skaff deg en hund og dyrk dine hobbyer med venner, familie eller alene.

Tilslutt tilpasser du deg livsstilen som enstøing.

Let it come to you man.

Skrevet

Ikke legg egen verdi i interessen det annet kjønn viser. Du er bedre enn det. Ser du ned på blodsingle mennesker slik som meg selv? Det står ikke noen kø utenfor døra mi heller, men jeg føler meg ikke noe mindre verdt av den grunn.

Har du satt hjerte på sukker.no uten å få respons? Blir du avvist ofte? Om svaret er nei så vil jeg tro singeltilværelsen er mye bedre.

Skrevet

Har du satt hjerte på sukker.no uten å få respons? Blir du avvist ofte? Om svaret er nei så vil jeg tro singeltilværelsen er mye bedre.

Nå er jeg ikke på noen slike nettsider, og er langt ifra den som er mest frempå, men verdien ligger i MEG. Ikke i hvor mange andre jeg klarer å få interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...