AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Jeg har en god stund hatt problemer med øynene etter å ha brukt et vippeserum. Jeg har vært hos lege og øyenlege uten at de har hjulpet meg. Jeg er rød på nedre våtkant og brukte da anti bakttrille dråper som hjalp lite. Nå føler jeg også øynene er veldig våte. Hva er grunnen til at man får våte øyne?
LadyStarlight Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Hvis det er slik at tårevæsken ikke blir drenert så godt, altså samler seg opp ved øyet for så å renne nedover kinnet, kan det være tette tårekanaler.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Hvis det er slik at tårevæsken ikke blir drenert så godt, altså samler seg opp ved øyet for så å renne nedover kinnet, kan det være tette tårekanaler. Kan man få åpnet tårekanalen hos fastlegen. Jeg tør ikke mase på han lengere han blir så sur. Jeg har vært hos han flere ganger med øynene mine og til og med vært hos øyenlege uten noen svar. Jeg er rød på nedre våtlinje og øynene er veldig våte.
LadyStarlight Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Jeg måtte til øyelege for å stikke opp og skylle tårekanalene. Kan ikke huske at jeg var noe særlig rød. Det beste er vel å få en henvisning til øyelege fra fastlegen din, er jo plagsomt å gå slik over lengre tid.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Jeg måtte til øyelege for å stikke opp og skylle tårekanalene. Kan ikke huske at jeg var noe særlig rød. Det beste er vel å få en henvisning til øyelege fra fastlegen din, er jo plagsomt å gå slik over lengre tid. Jeg har vært hos øyenlegen med dette problemet med en henvisning. Uten at det har hjulpet noe. Han kunne ikke si hva det var og jeg fikk bare noen dråper:(
Måndagsbarn Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 Kan man få åpnet tårekanalen hos fastlegen. Jeg tør ikke mase på han lengere han blir så sur. Jeg har vært hos han flere ganger med øynene mine og til og med vært hos øyenlege uten noen svar. Jeg er rød på nedre våtlinje og øynene er veldig våte. Excuse me!? Blir han sur fordi du opplever din helsetilstand så genuint dårlig at du etter å ha oppsøkt ham (og hans fagfelt) uten å få hjelp, kommer tilbake? Så han synes det er slitsomt når folk ønsker at han utfører jobben sin skikkelig. Så leit for han! Bytt fastlege, hvorfor bidra med flere kroner i lomma på han der enn du må?! Og mens du er igang, be om henvisning til en annen øyelege når du har fått time hos din nye fastlege:) Forklar også gjerne hvilke problemer du har hatt både med øyet og opplevelsen av at du ikke ble tatt på alvor av forrige lege. Du behøver jo ikke slenge med leppa, men bare hinte til at du vil bli tatt seriøst!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå