Gå til innhold

Gran Canaria

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min skal til Gran Canaria i begynnelsen av september, 2. tror jeg. Uansett, han har spurt om jeg vil være med.. :rodmer:

Men lurer på om det blir veldig varmt der da?

Jeg tåler ikke veldig mye varme så godt. Ikke opplevd noe særlig ubehag i norge, unntatt hvis jeg ligger for lenge i solsteika, da blir jeg helt ør i hodet. Jeg som tåler minst i vennegjengen.

I tillegg blir jeg fort solbrendt, men flink å smøre meg da.

En gang når jeg var i Tyrkia med familien så var det 40 grander eller noe og da lå jeg inne i senga med kald klut, det var kjedelig!

Noen som har erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen her som har vært på gran canaria i september her??

Please svar. Haster lissom litt! :takke:

Skrevet

Det er godt og varmt, sikkert rundt 25 grader, men neppe 40. Google gjennomsnittstemperatur gran canaria september så får du et mer nøyaktig svar.

Skrevet

Det er godt og varmt, sikkert rundt 25 grader, men neppe 40. Google gjennomsnittstemperatur gran canaria september så får du et mer nøyaktig svar.

TS. her. Jeg har googlet. Fant gjennomsnittstempratur 26 grader, men det er vel i skyggen.. Lurer på hvor varmt det da er i sola.. Om det blir uutholdbart..

Skrevet

Du trenger jo ikke være i solen hele tiden, sett deg under en parasoll og drikk masse om du blir varm. 26 grader er varmt nok, men ikke for varmt.

• Liker 1
Skrevet

Det kan bli fryktelig varmt på gran canaria om sommeren. Opp til 40 grader...

Søk litt på google for å finne klimahistorikk. Nå er jo September på slutten av sommeren, så været er mere skiftende. Er umulig å forutse om du opplever syk varme eller mere normale temperaturer...

http://www.reisertilspania.com/2012/02/hva-er-beste-reisetidspunkt.html

http://www.canariposten.no/ka_oi/helesaken_grancanaria/grancan_hele2.htm

Skrevet

Kjæresten min skal til Gran Canaria i begynnelsen av september, 2. tror jeg. Uansett, han har spurt om jeg vil være med.. :rodmer:

Men lurer på om det blir veldig varmt der da?

Jeg tåler ikke veldig mye varme så godt. Ikke opplevd noe særlig ubehag i norge, unntatt hvis jeg ligger for lenge i solsteika, da blir jeg helt ør i hodet. Jeg som tåler minst i vennegjengen.

I tillegg blir jeg fort solbrendt, men flink å smøre meg da.

En gang når jeg var i Tyrkia med familien så var det 40 grander eller noe og da lå jeg inne i senga med kald klut, det var kjedelig!

Noen som har erfaringer å dele?

Jeg var der i slutten av oktober i fjor. Da var det like varmt som det pleide å være der midt på sommeren, men det var absolutt ikke normalt. Til og med lokal befolkningen ble overrasket over varmen. Mot slutten av ferien nærmet det seg en mer normal temperatur som lå rundt 25 grader. Akkurat passe. Også blåste det litt så det var bare deilig og behagelig.

Gjest Consensio
Skrevet

Ingen her som har vært på gran canaria i september her??

Please svar. Haster lissom litt! :takke:

Det haster? Er jo mange måneder til jo :fnise:

Uansett, jeg har vært der et par ganger (begge ganger på høsten). Den ene gangen var det kjempevarmt, den andre gangen regnet det nesten hver dag og det var behagelig temperatur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...