Gå til innhold

Hva betyr ad-aware søkeresultatene?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hva betyr dette som jeg får opp i Ad-aware?

Processes identified

Registry keys indentified

Registry values "

Files "

Folders "

Jeg pleire å slette alle jeg - men så sa noen til meg at jeg ikke måtte slette de registry greiene for det hadde med installasjoner å gjøre?????

Hva er riktig å ta bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du kan slette i registry eller ikke, kommer helt an på hva du sletter. Noe er helt ufarlig, annet farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da - jeg har jo ikke peiling på hva det er for noe jeg. Jeg ser det er kommet frem masse som ser veldig fremmed ut også i dette siste søket. Tror jeg prøver å slette det så får jeg se hva som hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: Om du slttet midlertidige internettfiler og Cookies før du setter i gang søk med Ad-aware, så får du opp færre filer.

Mye lettere å få oversikt.

Jeg sletter ALT Ad-aware finner, uten at jeg vet om det er så smart :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlegvis kan du nok trygt sletta alt som AdAware finn, òg det som er i registry. Eller kanskje spesielt det, sidan sånne spionprogram m.m. gjerne likar seg der ;-)

Dei gongane du kan vera litt forsiktig, er dersom du brukar program du veit er reklamefinansiert - t.d. gratisversjonar av Eudora og Opera. Då finn du nok enkelte filer som du bør behalda - men neppe i registry. Og slettar du for mykje, slik at programma sluttar å fungere som dei skal, så lagar jo AdAware backup av alt slik at du kan få det tilbake. Med andre ord: Slett i veg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sletta kazaa med adavare jeg, har ikke turt å kjøre det etterpå.  :-?

jeg også en gang !!! Ingen av sangene var der lenger :o

Men jeg fikk det tilbake igjen, gikk bare tilbake og fikk lagt det til igjen. Nå lar jeg simphelthen være å sette hake når den kommer frem - så sletter jeg det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor tror dere at Kazaa blir satt opp på lista i Ad-aware da :wink:

Jeg tror at jeg ville byttet det ut mot f.eks WinMX eller noe som var litt safere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lea, det tenkte jeg faktisk på :Nikke: du har helt sikkert rett, men orker ikke prøve noe annet som det vanedyret jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...