AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 hei gutter/menn jeg lurte på om det er bedre å pule kvinner hardt å fort, og hvorfor. liker dere jenter/kvinner som vill ha det litt røft eller bare litt forsiktig. jeg er kanskje mer den typen som vill at det skal være hardt og røft.....^^
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 hei gutter/menn jeg lurte på om det er bedre å pule kvinner hardt å fort, og hvorfor. liker dere jenter/kvinner som vill ha det litt røft eller bare litt forsiktig. jeg er kanskje mer den typen som vill at det skal være hardt og røft.....^^ Alt som er med på å øke friksjonen gir en bedre følelse. 1
Gjest sardintroll Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Hardt og fort er deilig, innenfor rimelighetens grenser, naturligvis.
Gjest Katten. Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Variasjon er nøkkelen til et godt sexliv. 1
Gjest Is_te Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Hardt og fort er deilig, innenfor rimelighetens grenser, naturligvis. Samme her! Men på topp er min favoritt.
I-AM-Nicole Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 Jeg synes det iaf =) Dog kommer kanskje litt an på. Jeg og typen kan ha oss såppas smye av vi omtrent får gnagsår, og i det tilfellet er vi litt forsiktig
Gjest Raindrops Skrevet 15. februar 2012 #8 Skrevet 15. februar 2012 Hardt, dypt og sakte er heller ikke så verst
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #9 Skrevet 15. februar 2012 Så lenge det er dypt så! Prøver å ta beina opp så høyt som mulig får ikke noe ut av det ellers! Merkelig det der...Gjerne litt fort og hardt i tillegg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå