Auri Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Jeg skal lage brownies-hjerter til mannen, en overraskelse til ham når han kommer hjem fra jobb i natt... Vil dekke dem med en eller annen form for rød glasur. Men vi er ingen av oss veldig glad i den tradisjonelle kremost-glasuren. Den blir litt sursøt, og vi er begge to alt for glad i supersøtt Noen som har noen gode idéer? (jeg har rødfarge fra Cacas)
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Vanlig smørkrem kanskje? Litt sitron i for å døyve smørsmaken, så blir det supersøtt. Kremostglasur kan være veldig søtt også hvis man bruker litt mer smør enn kremost, og masse melis.
Gjest Applecore Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Melis + litt vann + mandarin- og ananassmøreost + rødt! Nom nom!
Auri Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2012 Skeptisk til tropiske frukter og sjokolade sammen Kom til å tenke på, er vel mulig å lage en form for glasur med hvit sjokolade kanskje?
Gjest Applecore Skrevet 14. februar 2012 #5 Skrevet 14. februar 2012 Tro meg, det funker kjempebra Men hvit sjokoladeglasur burde funke fint det også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå