Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer på om det er noen inne her som sliter eller har slitt som har prøvd angstring. Jeg har fått tips om å prøve det, siden annen behandling jeg har prøvd ikke har gitt noen virkning.

Endret av Jenta24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er angstring?

Skrevet

Har bare vært på ett møte, et slags informasjonsmøte. Har ikke så mye erfaring å vise til da dessverre men jeg kan jo ta kontakt etter en stund når jeg har vært på flere?

• Liker 2
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bump

Anonymous poster hash: 2add9...738
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en dum idé for de som sliter med angst. Litt som å sende folk med høydeskrekk ut på et møte ytterst på prekestolen.

Anonymous poster hash: 0a925...1e4
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer på om det er noen inne her som sliter eller har slitt som har prøvd angstring. Jeg har fått tips om å prøve det, siden annen behandling jeg har prøvd ikke har gitt noen virkning.

Prøv metakognitiv terapi http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=8205417695

Boken kan brukes både i egenterapi og med behandler

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at det har vært bra og hjelper. Også er et kanskje litt betryggende at alle er er er i samme situasjon og føler mye likt :)

Anonymous poster hash: 7cdd0...3a7
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en dum idé for de som sliter med angst. Litt som å sende folk med høydeskrekk ut på et møte ytterst på prekestolen.

Anonymous poster hash: 0a925...1e4

Hørt om eksponeringsterapi?

Anonymous poster hash: 76a38...038

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...