Gå til innhold

Kan jeg be henne spre beina?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Holder på med ei jente og vi har hatt sex i kanskje et par måneder nå og jeg begynner å få følelser for henne :rodmer: Men hun er litt rundt og tjukk rundt lårene noe jeg ikke er helt vant til. Jeg syns hu er fin asså, men jeg sliter litt med å gi henne oral sex når hun sitter på knær over meg. Det blir liksom så trangt og jeg får ikke rom til å bevege ansiktet fordi hun har litt tjukke lår. Er det frekt å be henne spre beina litt da eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å dytte beina hennes litt mer fra hverandre da? At du vil komme bedre til er vel bare positisvt ;)

men for all del, ikke si at det er fordi hun har tykke lår :nei:

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke bare å dytte beina hennes litt mer fra hverandre da? At du vil komme bedre til er vel bare positisvt ;)

men for all del, ikke si at det er fordi hun har tykke lår :nei:

haha nei da. bare redd hu skal tenke det, eller at hun syns det blir ubehagelig å sitte bredere.

Skrevet

Kan dere ikke bare gjøre det med henne liggende på ryggen i stedet da? Det vil nok føles bedre for henne uansett, siden man slapper bedre av når man ligger på ryggen fremfor når man sitter på noens ansikt og må tenke på å holde seg balansert og oppreist og i tillegg ikke mose ansiktet til/kvele den man er oppå. :fnise:

Å be henne spre beina mer i den stillingen du snakker om vil jo føre til at hun automatisk kommer lavere = hodet ditt blir skvisa mellom musa og senga.

• Liker 1
Skrevet

nei det er ikke det, jeg er selv litt kraftig og jeg setter stor pris på at kjæresten min er ærlig. Det blir bare bedre for meg vis jeg sprer beina litt mer da kommer han bedre til og han får puste samtidig :)

Skrevet

In the heat of the moment så er det jo bare turn on at mannen kommanderer "spre bena". :lur:

• Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Kan ikke du som er mann stå på knærne, damen ligger på ryggen og legger bena sine over skuldrene dine. Du holder rundt hoftene/baken hennes. Da kommer du fint til. Jeg trodde forresten dette var en helt vanlig "slikkestilling" ;).

Endret av Belladonna
  • Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Ikke si det er pga tykke lår, da kan det være du blir fanget der og ikke kommer deg ut av saksegrepet noensinne.

• Liker 4
Skrevet

Kan dere ikke bare gjøre det med henne liggende på ryggen i stedet da? Det vil nok føles bedre for henne uansett, siden man slapper bedre av når man ligger på ryggen fremfor når man sitter på noens ansikt og må tenke på å holde seg balansert og oppreist og i tillegg ikke mose ansiktet til/kvele den man er oppå. :fnise:

Å be henne spre beina mer i den stillingen du snakker om vil jo føre til at hun automatisk kommer lavere = hodet ditt blir skvisa mellom musa og senga.

Når jeg bestemmer, så er det JEG som bestemmer når han får puste... Da får han bare finne seg i å bli småkvelt litt...:lur::fnise:

Skrevet

Et godt råd fra en erfaren kar er dette: Ikke be, men spre. Ikke be henne gjøre det. Ta like så godt hendene og spre føttene hennes selv. Easy done!

-Domino

Skrevet

Hvorfor sitter hun over deg? Kan du ikke slikke henne mens hun ligger på ryggen? Ellers er det kanskje bedre om du bare sprer bena hennes selv. Hvis du dytter bena hennes til siden, skjønner hun hva du vil frem til :)

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet

Faen for noen føkkings drittproblemer dere forelska folk har.

• Liker 5
Skrevet

Ikke si det er pga tykke lår, da kan det være du blir fanget der og ikke kommer deg ut av saksegrepet noensinne.

Haha!

Skrevet

Nei det er ikke frekt. Du kan jo prøve å si det at du vil at hun skal spre de enda mer for å vise hvor tent hun er? Vanskelig det der, mange kvinner er litt sensitiv på det med kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...