Gå til innhold

Haakons tøffeste uke


Gjest Seleena

Anbefalte innlegg

Gjest Seleena

I Her&Nå nr 50 2003 står det på fremsiden:

"Haakons tøffeste uke:

- Nyoperert far

- Kongevikar

- Flyttesjau

- Høygravid kone"

Jeg synst egentlig det var litt MYE jeg... synspunkter?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie
I Her&Nå nr 50 2003 står det på fremsiden:

"Haakons tøffeste uke:

- Nyoperert far

- Kongevikar

- Flyttesjau

- Høygravid kone"

Jeg synst egentlig det var litt MYE jeg... synspunkter?

:wink:

Vel.....

Så synd d er på stakkaren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Er vel egentlig ikke verre for han enn det er for andre som sliter med samme ting. Da mener jeg at en av den nærmeste blir syk, du selv skal flytte, jobben må gjøres og kona er gravid.

Når det er sagt, kan en forstå at det sikkert ikke er like lett å plutselig tre inn som "kongevikar" på kort varsel. Sikkert mye arbeid idet, men på den andre siden har han folk som forteller han hva han skal gjøre. Veldig vanskelig og uttale seg når en ikke vet hva han har måttet gjøre.

Det sliter sikkert mye på han dette med faren, og det er jo forståelig. En far er engang en far.

Det med flyttesjauet vet jeg ikke om jeg har like stor medlidenhet, for jeg regner med at det ikke er noen av de som egentlig gjør den jobben. men at de har flyttefolk til å ta seg av den biten, og dermed er det jo ikke noe særlig arbeid med det. Vel det eneste arbeidet jeg kan tenke meg er med det, er at de står og dirigerer flyttefolket hvor de skal sette tingene, og det må da fru gravid klare selv.

Det med høygravid kone, vel mange kvinner før henne har fått barn, så hun er ikke enestående der.

Må jo si at det er da virkelig ikke han som er gravid, og det kan da ikke være noe tøft for han at fruen er gravid.

Så alt i alt har jeg egentlig kommet frem til at det verste er sikkert faren som ligger på sykehuset, og jobben som kongevikar.

Dette ble sikkert rotete skrevet, men men får bare være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Og Mette Marit har jo gått gravid før så hun vet jo hva hun holder på med og klarer sikkert å roe ham ned hvis han blir helt på tuppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert mange som har det mye verre. Men egentlig er jo teksten riktig - det er Haakons tøffeste uke - rett og slett fordi han ikke har hatt det tøft før........ :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
...og på fredag har jammen Norges lille Emil-lookalike bursdag også.. :sjarmor:

Slettet - unødvendig kommentar!

Usikker

-moderator-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om ALLE menneskene i hele verden hadde hatt det verre, så kan dette fortsatt være HAAKONS tøffeste uke.

Dessuten er det vel ikke han som har sagt at dette er den tøffeste uken hans, men det ukeblad.

Vil ikke tro at det er noen enkel oppgave å være "plutselig-konge" hellerm samtidig som man flytter, faren er nyoperert for kreft og kona er høygravid.

Synes at han takler det bra, jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg synes så veldig synd på han, han har det vel generellt mye bedre og mye lettere enn de fleste.

Og han er jo ikke akuratt underbetalt heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...