Gå til innhold

Blå eller lilla sko?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så generelt er dere enige i at lilla passer bedre til ivory, men de blå skoene er finest?

Jeg får uansett ikke bestemt meg før jeg har prøvd dem, men takk for gode innspill! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blå, uten tvil!

Ja, jeg vet! Det er vel egentlig ingen tvil hos meg heller, men det var bare den fargekombinasjonen som jeg var usikker på...

Skrevet

Ja, jeg vet! Det er vel egentlig ingen tvil hos meg heller, men det var bare den fargekombinasjonen som jeg var usikker på...

Personlig syns jeg den fargekombinasjonen er lekker! Det er da ikke langt mellom lilla og blått - og begge går fint til ivory. Mulig jeg er farget av at jeg ikke er så glad i den type lilla. Syns uansett du skal gå for de du selv føler er finest ettersom begge fargene passer sammen med kjolen :)

Skrevet

Personlig syns jeg den fargekombinasjonen er lekker! Det er da ikke langt mellom lilla og blått - og begge går fint til ivory. Mulig jeg er farget av at jeg ikke er så glad i den type lilla. Syns uansett du skal gå for de du selv føler er finest ettersom begge fargene passer sammen med kjolen :)

Og de blå skoene er jo helt...ja... to die for! :daane:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...