Gå til innhold

Artige og morsomme navn!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje det. Uansett må det være Norges råeste etternavn :ler:

Det er sant :ler:

Og heter du Johnny i tillegg, så er det enda råere, siden Rambo het jo John Rambo haha

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Da jeg bodde på østlandet, i Kongsvinger området, hadde jeg en nabo som het Rambo til etternavn. Og JOHNNY til fornavn hahahahaha.

Jeg har også bodd i Kongsvinger. Der hadde vi dyrlege Folkestad og "menneske"-lege Dyrstad.

Jeg kjenner til en dame som heter Homo til etternavn.

Skrevet

Kom til å se rulleteksten på Nrk. Husker ikke programmet i farten nå,men han som hadde regisert programmet het: SKOLEFLINKSTUEN til etternavn.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg kjenner en dame som heter Skrikerud til etternavn. Stemmen hennes står i stil med etternavnet, særlig når hun ler eller er sint :skratte: .

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kom til å se rulleteksten på Nrk. Husker ikke programmet i farten nå,men han som hadde regisert programmet het: SKOLEFLINKSTUEN til etternavn.

Mener du ikke Skolemestra? :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har også bodd i Kongsvinger. Der hadde vi dyrlege Folkestad og "menneske"-lege Dyrstad.

Jeg kjenner til en dame som heter Homo til etternavn.

Her var det tidligere en butikk som het H.O. Moen. Helt sant.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det er sant :ler:

Og heter du Johnny i tillegg, så er det enda råere, siden Rambo het jo John Rambo haha

:skratte:

Skrevet (endret)

Jeg kjenner en som driver en Benders-filial som heter Stein!:ler: Men det beste er at kona heter Helle!:skratte:

Nekta å tro det var sant ganske lenge....:fnise:

Edit: alle vet kanskje ikke at Benders driver med takstein, belegningsstein og utendørs fliser, forresten... :sjenert:

Endret av kaprifolen
Skrevet

Ribsskog, Norges råeste etternavn. Jobber med å legge ribbe på pizza.

• Liker 1
  • 2 år senere...
Skrevet

blåbærkratt, Norges råeste etternavn. Jobber med å legge ribbe på pizza.

Hva er så artig med at en som heter blåbærkratt legger ribbe på pizza. Hadde vært artig om han laget blåbårsyltetøy, men ikke ribbe.

Anonymous poster hash: e30fb...fc0

Skrevet

Her har vi Dr. Frisk og Dr. Mørch (han er mørkhudet).

Anonymous poster hash: e9a97...a67
Skrevet

Frigg-Adele.

Anonymous poster hash: 46bca...f27
Skrevet

Hva er så artig med at en som heter blåbærkratt legger ribbe på pizza. Hadde vært artig om han laget blåbårsyltetøy, men ikke ribbe.

Akk, du vakre uskyldige barn...

Anonymous poster hash: bf18f...a1c

• Liker 2
Skrevet

Akk, du vakre uskyldige barn...

Anonymous poster hash: bf18f...a1c

Er det noe jeg har gått glipp av?

Skrevet

Er ei som tekster programmee som heter Nina Ring Amundsen, er vel på tide at hun ringer han snart?? :P Er en til som tekster med et artig navn men husker ikke i farten hva han heter, mener det er en mann.

Anonymous poster hash: a6fba...343

• Liker 1
Skrevet

Vet dette ikke er unormalt, men var nabo med et ektepar en gang som heter Sonja og Harald :) Hihi!!

Ellers kjenner jeg noen som heter Bollerud. Syns det var så morsomt når jeg var liten, husker jeg.

Andre navn jeg har hørt: Finn Promperu, Målfrid Græder (er ikke det ler på dansk?), Jørgen Jørgensen (ikke unormale navn, men kombien derimot)... Bjørg Bark.

Poster som anonym for å ikke bli gjenkjent xD

Anonymous poster hash: 40c9c...b22
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

mere :)

Anonymous poster hash: bd2ff...e8d
AnonymBruker
Skrevet

vi har en tannlege som heter balle til etternavn. klinikken heter balle tannklinikk

Anonymous poster hash: 32825...11c
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ei fra Tyskland som heter Mengele til etternavn

Anonymous poster hash: 9c67b...087
AnonymBruker
Skrevet

Veit om ei som het Paaske. Hun giftet seg med herr Bruun. Nå heter hun Paaske-Bruun :)

Anonymous poster hash: 9280c...ffe
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...