Gå til innhold

Vondt i sene under foten

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Knakk begge leggbeina i ene leggen min rett av for 2 uker siden, å har nå fått trent opp foten ganske bra til å bevege på seg å løfte seg opp fra dyna den ligger på. Det jeg har fått de to siste dagene er veldig vondt i sena (tror jeg) til stortåa under foten, å de stikkende smertene kan gå helt tilbake til hælen om jeg bøyer stortåa opp eller ned, men det er vondest rett under stortåa på tåballen. Det som plager meg mest er at jeg ikke får rørt mye på foten nå lenger som jeg helst skal gjøre for å trene opp leggmusklene. Hva kan dette være? bør jeg tilkalle lege? Stortåa mi er også delvis bedøvd enda, er det noe å være bekymret for? På sykehuset før jeg dro hjem mente de at jeg hadde vært heldig med sener, blodårer og nerver, men begynner å bli litt bekymret nå da.

Takker for svar.

Endret av trøndergutten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke bra ut, du burde absolutt kontakte lege senest i morgen, hvis du ikke vil dra på legevakta i kveld. Jeg er ingen ekspert på slikt, mine forslag er at senen kan ha blitt overbelastet, det kan være begynnende senebetennelse, eller noe kan ha kommet i klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...