AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 For ikke så lenge siden vite at jeg har apc resistens//Leidenmutasjon... Er selvfølgelig kjemeredd for å få blodpropp, jada vet at risikoen ikke er større nå enn da jeg ikke visste om det... Har byttet til minipillen Ceraztte, og har lest at denne ikke øker sjansen for blodpropp. Har surfet etter symptomer på blodpropper, men hvordan vet man at man har det? Erfaringer?
trøndergutten Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Da en bekjent av meg fikk det merket kona det fordi han glemte ting han skulle si helt plutselig + at han drev å bomma på koppen når han skulle helle i kaffe og lignende. Ble altså veldig fomlete. Om det er vanlig vet jeg desverre ikke
Mamma1 Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Noen kan også gå skikkelig vondt av en blodpropp.
Gjest MissPennyfeather Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Har "dessverre" bare personlig erfaring med blodpropp i den ene lungen, og de er fryktelig merkbare. Jeg fikk blodprop samtidig som jeg hadde lungebetennelse, så jeg aner heller ikke om ubehaget jeg hadde ellers var på grunn av blodpropp, betennelse eller en kombinasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå