Gjest lurven Skrevet 7. januar 2004 #21 Del Skrevet 7. januar 2004 hehe joda- marsvin også fikk trøst av dem i sta da.. dem er så søte vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. januar 2004 #22 Del Skrevet 7. januar 2004 fikk trøst av dem i sta da.. dem er så søte vet du :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 8. januar 2004 #23 Del Skrevet 8. januar 2004 Så trist, stakar... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. januar 2004 #24 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg kjøpte meg ny i dag da... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 9. januar 2004 #25 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg kjøpte meg ny i dag da... :D Så kos! :D Gutt elelr jente? Hva skal den hete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. januar 2004 #26 Del Skrevet 9. januar 2004 Så kos! :D Gutt elelr jente? Hva skal den hete?vet ikke helt om det er gutt eller jente enda siden den er så liten.. men skal finne på et kult navn etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 9. januar 2004 #27 Del Skrevet 9. januar 2004 Har ikke så veldig grie på fugler.. :oops: Men er det ikke sånn at undulatene har forskjellig farge øverst på nebbet, alt etter kjønnet? Men det vises gjerne ikke før etter en stund. Hvilken farge har pippen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. januar 2004 #28 Del Skrevet 10. januar 2004 Blått nebb=gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. januar 2004 #29 Del Skrevet 10. januar 2004 ja jeg vet at blått nebb er gutt.. men fargen er litt lys og utydelig enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 18. januar 2004 #30 Del Skrevet 18. januar 2004 Gratulerer med ny pipp:) Går det bra med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. januar 2004 #31 Del Skrevet 18. januar 2004 Gratulerer med ny pipp:) Går det bra med den?jepp nå har den netopp tatt sin første tur utenfor buret.. sitter på gardinstanga og skuler ned på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Henrikke Skrevet 18. januar 2004 #32 Del Skrevet 18. januar 2004 jeg kjøpte meg ny i dag da... :D Gratulerer med ny pipp-pipp :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå