ohlala Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 1. Hvordan klarer dere å barbere helt inntil? Jeg barberer med hårene for det kommer røde prikker når jeg barberer mot hårene. Men klarer ikke å barbere hårene helt ned. Det står igjen et par millimeter. Hvordan kan jeg fjerne det? Flere som har hatt det problemer? Skarpere høvel kan kanskje hjelpe? 2. Barberer dere dere i dusjen? Jeg er alltid redd for å tette igjen sluket med hår. Har det skjedd med noen av dere? Tips til andre steder å gjøre det? Man må jo fjerne hår fra høvelen underveis?
AloeVera Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Jeg epilerer øverst jeg. Da får jeg dratt ut hårene med roten. På resten bruker jeg barberhøvvel, men der er jo ikke hårene spesielt stive heller. I hvilke retninger barberer du da? Når jeg brukte høvvel tidligere så tok jeg først og barberte i samme retning med hårene og avsluttet med å barbere mot. Ble helt glatt da. Grunnen til at jeg gikk over til epilator var at hårene begynte å vokse ut med en gang. Nei, jeg er ikke redd for å tette sluket. Tror nok det skal mer til.
Gjest Bobler Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 (endret) Jeg barberer alltid i dusjen. Bruker dr.greves intimvask (aldri barberskum, det liker jeg ikke å bruke) også bruker jeg en god mannehøvel. Passer på at bladet alltid er skarpt. Har jeg mye "busk" klipper jeg først, og går over etterpå. Jeg tar først og barberer med hårene. Så barberer jeg sidelengst, før jeg til slutt går over mot hårene. Kutter meg aldri, har aldri fått røde nupper og blir silkemykt og helt glatt. Passer på å alltid ha rikelig med såpe, og jeg tar meg GOD tid. Hørtes stress ut å barbere seg utenom dusjen. Du tetter ikke slukene, jeg har barbert meg i dusjen i sikkert 10år. Er større sjangse for at håret på hodet tetter dusjen, enn litt hår fra underlivet En god høvel er veldig viktig. Har du en dårlig eller godt brukt høvel blir resultatet nesten alltid dårlig. Red; leif. Endret 13. februar 2012 av Bobler 4
Gjesten Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Gjør det alltid i dusjen, for da blir håret myyye mykere. Tror ikke du skal bekymre deg for å tette. På venusberget bruker jeg som regel veet hårfjerningskrem, da blir jeg helt glatt og slipper å barbere med høvel 2
Gjest just words Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 1.Vi barberer med hårene først, så mot hårene, når vi barberer med hårene bruker vi damehøvel, og mot hårene manne høvel, synes den får jobben gjort litt bedre, blir helt gatt. 2. Typen barberer meg, da har vi en bolle med varmt vann som vi skyller barberhøvelen i. Vannet blir enten skylt i do eller vasken, ingen ting blir tett her. Hender og at jeg barberer meg i dusjen men det er sjeldent, tror nok det skal langt mer til før det blir tett. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #6 Skrevet 13. februar 2012 Gjør det alltid i dusjen, for da blir håret myyye mykere. Tror ikke du skal bekymre deg for å tette. På venusberget bruker jeg som regel veet hårfjerningskrem, da blir jeg helt glatt og slipper å barbere med høvel Hva er venusbegeret?
Gjest just words Skrevet 13. februar 2012 #7 Skrevet 13. februar 2012 Hva er venusbegeret? http://no.wikipedia.org/wiki/Venusberg
ohlala Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 13. februar 2012 1.Vi barberer med hårene først, så mot hårene, når vi barberer med hårene bruker vi damehøvel, og mot hårene manne høvel, synes den får jobben gjort litt bedre, blir helt gatt. 2. Typen barberer meg, da har vi en bolle med varmt vann som vi skyller barberhøvelen i. Vannet blir enten skylt i do eller vasken, ingen ting blir tett her. Hender og at jeg barberer meg i dusjen men det er sjeldent, tror nok det skal langt mer til før det blir tett. Hva er forskjellen på manne- og damehøvel? Har du tips til typer? Gilette har jo så mange...
ohlala Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2012 Jeg epilerer øverst jeg. Da får jeg dratt ut hårene med roten. På resten bruker jeg barberhøvvel, men der er jo ikke hårene spesielt stive heller. I hvilke retninger barberer du da? Når jeg brukte høvvel tidligere så tok jeg først og barberte i samme retning med hårene og avsluttet med å barbere mot. Ble helt glatt da. Grunnen til at jeg gikk over til epilator var at hårene begynte å vokse ut med en gang. Nei, jeg er ikke redd for å tette sluket. Tror nok det skal mer til. Hva er epilere?
Gjest just words Skrevet 13. februar 2012 #10 Skrevet 13. februar 2012 Hva er forskjellen på manne- og damehøvel? Har du tips til typer? Gilette har jo så mange... Nå måtte jeg ut på badet å sjekke hva som står i hyllen, men jeg har Venus vibrance damehøvel, så bruker vi Gillette Mach3 turbo manne høvel og blader. Hva næyaktig som er forskjellen vet jeg ikke, men vi føler iallefall at mannehøvelen tar de siste stubbene i motsettning til dame bladene.
ohlala Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #11 Skrevet 13. februar 2012 Nå måtte jeg ut på badet å sjekke hva som står i hyllen, men jeg har Venus vibrance damehøvel, så bruker vi Gillette Mach3 turbo manne høvel og blader. Hva næyaktig som er forskjellen vet jeg ikke, men vi føler iallefall at mannehøvelen tar de siste stubbene i motsettning til dame bladene. Tusen takk! Da skal jeg jammen prøve det! Liker forresten at du alltid skriver "vi" i denne sammenhengen. Dere høres søte ut Hvordan klarte du å få ham til å barbere deg? Vil han det selv?
Gjest just words Skrevet 13. februar 2012 #12 Skrevet 13. februar 2012 Tusen takk! Da skal jeg jammen prøve det! Liker forresten at du alltid skriver "vi" i denne sammenhengen. Dere høres søte ut Hvordan klarte du å få ham til å barbere deg? Vil han det selv? hee hee, måtte smile litt selv nå, skriver det vist helt ubevist.. Ja det er noe han selv vil, han spurte meg adderende etter 3-4 måneder om han kunne få barbere meg, de første gangene var jeg vel litt små nervøs. Men han er mye flinkere enn meg faktisk.. Vi gjør det i sengen med et håndkle under, og det er ofte en fin måte inn til noe mer, da han avslutter med olje massasje eller oral sex etterpå. Og værsegod ang tipsene, håper du får til å barbere helt glatt..
ohlala Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #13 Skrevet 13. februar 2012 hee hee, måtte smile litt selv nå, skriver det vist helt ubevist.. Ja det er noe han selv vil, han spurte meg adderende etter 3-4 måneder om han kunne få barbere meg, de første gangene var jeg vel litt små nervøs. Men han er mye flinkere enn meg faktisk.. Vi gjør det i sengen med et håndkle under, og det er ofte en fin måte inn til noe mer, da han avslutter med olje massasje eller oral sex etterpå. Og værsegod ang tipsene, håper du får til å barbere helt glatt.. Kanskje jeg skal foreslå det for kjæresten min Ut på høvelshopping imorra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå