AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Er det noen som har en kvinnelig psykolog å anbefale som holder til i Østold? Helst Sarpsborg, Fredrikstad eller Moss. Sliter med depresjon, "flink-pike-syndrom", følelser, spiseforstyrrelser ++. Har det rett og slett ikke noe bra nå, så vil prøve å snakke med en psykolog som kan hjelpe meg litt på rett vei igjen.
mysan Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Ta kontakt med psykiatritjenesten der du holder til. Mulig du må ha henvisning fra legen din? 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Ta kontakt med psykiatritjenesten der du holder til. Mulig du må ha henvisning fra legen din? Okei. Tenkte kanksje det hadde vært greit å gå til en privat. Kan man gå til helsestasjon for ungdom og få henvisning til psykolog derfra, eller må man innom fastlegen?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Er det noen som har en kvinnelig psykolog å anbefale som holder til i Østold? Helst Sarpsborg, Fredrikstad eller Moss. Sliter med depresjon, "flink-pike-syndrom", følelser, spiseforstyrrelser ++. Har det rett og slett ikke noe bra nå, så vil prøve å snakke med en psykolog som kan hjelpe meg litt på rett vei igjen. ikke en kvinnelig.. Men en helt fantastisk mann som har gjort veldig mye for meg som spesialiserer seg på spiseforstyrrelser. Si ifra om det er noe intressant, jeg trodde at alt håp var borte for meg før jeg kom til han. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 ikke en kvinnelig.. Men en helt fantastisk mann som har gjort veldig mye for meg som spesialiserer seg på spiseforstyrrelser. Si ifra om det er noe intressant, jeg trodde at alt håp var borte for meg før jeg kom til han. Dette høres veldig interessant ut! Det går bra at det en mann også
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #6 Skrevet 13. februar 2012 Dette høres veldig interessant ut! Det går bra at det en mann også Anbefaler han her på det sterkeste http://www.sykehuset-ostfold.no/aktuelt/nyheter/Sider/arets-beste-hovedoppgave.aspx
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #7 Skrevet 13. februar 2012 Anbefaler han her på det sterkeste http://www.sykehuset-ostfold.no/aktuelt/nyheter/Sider/arets-beste-hovedoppgave.aspx Kan jeg spørre om hva han har hjulpet deg med? Hva slags type spiseforstyrrelse hadde du, og hadde du noen andre problemer i tillegg?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #8 Skrevet 13. februar 2012 Kan jeg spørre om hva han har hjulpet deg med? Hva slags type spiseforstyrrelse hadde du, og hadde du noen andre problemer i tillegg? Går til han fortsatt da Men ja, det er en del.. Spiseforstyrrelse: Som det står der atypisk spiseforstyrrelse. Problemer med selvbildet mitt, dårlig samvittighet etter spising. Sulter meg så lenge jeg kan før jeg f.eks må ut med hunden og ikke klarer å gå omtrent fordi jeg ikke har spist.. Jeg har ikke anorexia, for jeg er ikke undervektig. Jeg sliter bare ekstremt med å akseptere kroppen min. Sosial angst Agora fobi Depresjon Problemer i forholdet mitt Har ingen venner i den byen her (fredrikstad) ja.. Det er en del små ting inni der også.. Men han har hjulpet meg med alt, alle punktene har blitt bedre. Får bare lyst til å klemme han hver gang jeg har vært der :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #9 Skrevet 13. februar 2012 Går til han fortsatt da Men ja, det er en del.. Spiseforstyrrelse: Som det står der atypisk spiseforstyrrelse. Problemer med selvbildet mitt, dårlig samvittighet etter spising. Sulter meg så lenge jeg kan før jeg f.eks må ut med hunden og ikke klarer å gå omtrent fordi jeg ikke har spist.. Jeg har ikke anorexia, for jeg er ikke undervektig. Jeg sliter bare ekstremt med å akseptere kroppen min. Sosial angst Agora fobi Depresjon Problemer i forholdet mitt Har ingen venner i den byen her (fredrikstad) ja.. Det er en del små ting inni der også.. Men han har hjulpet meg med alt, alle punktene har blitt bedre. Får bare lyst til å klemme han hver gang jeg har vært der :gjeiper: Tusen takk for at du deler dette! Har lyst til å sende deg en personlig melding, men er ikke så lett siden begge er anonyme her..
Myldre Skrevet 13. februar 2012 #10 Skrevet 13. februar 2012 Tusen takk for at du deler dette! Har lyst til å sende deg en personlig melding, men er ikke så lett siden begge er anonyme her.. Sånn Alt for å hjelpe :gjeiper: Hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå