Gjest Pjusk Skrevet 7. januar 2004 #1 Del Skrevet 7. januar 2004 Har hørt det finnes maling man kan bruke til å lage oppslagstavle. Har jeg misforstått helt eller er dette riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 7. januar 2004 #2 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg har hørt om vanlig svart tavlemaling, men ikke magnetmaling. Mulig det er noe nytt, men vanlig tavlemaling får du hos de fleste fargehandlere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 7. januar 2004 #3 Del Skrevet 7. januar 2004 Magnetmaling? Nei, det finnes nok ikke. Men tavlemaling finnes og heter Fenom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. januar 2004 #4 Del Skrevet 7. januar 2004 Magnetmaling finnes. Leste om det i det siste Bonytt, det som kommer i butikken på mandag. Sitat fra Bonytt: "....magnetmaling fra Nordsjø..... Den er litt tung å stryke på, men gir et effektfullt og praktisk resultat. " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. januar 2004 #5 Del Skrevet 7. januar 2004 Jepp! Finnes! Og jeg kom plutselig på oppslagstavle-prosjektet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 7. januar 2004 #6 Del Skrevet 7. januar 2004 Magnetmaling finnes. Leste om det i det siste Bonytt, det som kommer i butikken på mandag. Sitat fra Bonytt: "....magnetmaling fra Nordsjø..... Den er litt tung å stryke på, men gir et effektfullt og praktisk resultat. " Mao: det finnes ikke, men vil komme til å finnes fra mandag av... Pokker og! Det er det vi skulle malt med. Malte tavle her for et par måneder siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 7. januar 2004 #7 Del Skrevet 7. januar 2004 Det finnes. Har sett det brukt flere ganger på Changing Rooms, House Invaders osv. Kan hende det er nytt i Norge da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 7. januar 2004 #8 Del Skrevet 7. januar 2004 Mao: det finnes ikke, men vil komme til å finnes fra mandag... Det er vel bladet som kommer på mandag? Ergo finnes malingen allerede *Dalwhinnie er syk og har for god tid til å kverulere i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. januar 2004 #9 Del Skrevet 7. januar 2004 Magnetmaling finnes. Leste om det i det siste Bonytt' date=' [b']det som kommer i butikken på mandag. "det" = Bonytt hadde jeg ment malingen ville jeg skrevet "den" Mie - kverulant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 7. januar 2004 #10 Del Skrevet 7. januar 2004 Hm.. Mumlet ikke jeg også noe om ett oppslagstavleprosjekt da "alle andre" snakket om slikt noe før jul en gang... Hm... Tror det ja... Tror jeg mumlet noe om å pusse opp, eller i alle fall fikse litt på, kjøkkenet her også.. Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 7. januar 2004 #11 Del Skrevet 7. januar 2004 Takk for svar alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 7. januar 2004 #12 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg vet 100% sikkert at det finnes, men har ikke kommet så langt at jeg har funnet ut hvor de kan ha det. Hmm, kunne gjerne ha tenkt meg en "skvett" selv... Har du sjekket hos Maxbo? Hvis de ikke har, er Jernia på Skillebekk i Oslo et godt tips. De brukes ofte av interiørmagasiner o.l. til å skaffe spesielle typer maling. Som nabo til butikken og ivrig maler gjennom flere år opplevde jeg aldri at det var noe de ikke hadde/kunne skaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 8. januar 2004 #13 Del Skrevet 8. januar 2004 Har faktisk ikk sjekket noe sted enda... kun på KG... :oops: Skylder på akutt kokurs som ikke oppmuntrer til innkjøp av så mye som et malingsspann og en hel sutrete og syk familie som har gjort meg fullstendig "låst". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. februar 2004 #14 Del Skrevet 2. februar 2004 Til dere som måtte være interessert: Maxbo har magnetmaling i 0,5 liters spann til kr. 349. I følge produktbladet, skulle dette være nok til ca. 2 kvm. Malingen kan brukes på de fleste typer underlag (Men jeg vil tro at det er en fordel om det er noenlunde glatt...) og overmales med de fleste typer maling. Kan legge til for egen regning av den ikke virket så alt for kraftig i "magneteffekten", så jeg vil tro at det er en fordel med kraftige magneter. De hadde forresten også tavlemaling til kr. 249 pr. 0,5 liter, som er nok til ca. 3 kvm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå