pia80 Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Når jeg har spist tapas ute har har jeg som regel fått servert ganske likt brød.. mye olje og uten krydder, veldig saftig. Skulle gjerne hatt en oppskrift hvis noen skjønner hva jeg mener?!
Tøsen Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Det er sikkert foccacia du har fått. Google oppskrifter, og velg en oppskrift med MYE olje i. Soltørket tomat og oliven er veldig godt i. Nam nam!
nutshell Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Google "focaccia" så finner du mange oppskrifter
pia80 Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2012 Nei, dette ligner ikke på focaccia iallefall. Det er aldri krydder i det, og det er høyt, som et vanlig brød.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 Det er vel sånn focaccia? Ser du 4 stjerners middag? Der viste Ole Martin hvordan man kunne lage nydelig focaccia, får vann i munnen bare jeg tenker på det. Min lenke Har ikke prøvd det selv enda, men jeg skal jammen sette igang en dag.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #6 Skrevet 13. februar 2012 TS skriver i undertittelen at det ikke er focaccia det er snakk om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå