AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Jeg fikk smaken på yoghurt naturell med honning (og mandler) da jeg var i Hellas, men nå er mitt medbrakte glass med honning tomt, og jeg vil gjerne ha tips om en god honning. Ver noen forresten om hvordan man legger mandler og nøtter i honning? Er det bare å legge dem i et glass og fylle på med honning, eller må man varme det opp eller gjøre noe slik at det ikke blir dårlig? *uvitende*
Frk. Belle Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Vil du ha en vedlig mild honning er Akasiehonning et godt alternrativ (fås på de fleste dagligvarebutikker). Selv er jeg opptatt av at maten helst skal være produsert i Norge så jeg kjøper helst norsk honning. Har du tilgang på Bondens marked el.l så er det ofte loklae produsenter som har god honning Jeg kjøpte en utrolig god honning i sommer fra en produsent på Sørlandet (kraftigere smak enn akasie men jeg digger den).
Harmonics Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 St. Dalfour, "Miel de Fleurs d'Oranger" Honning som dufter appelsinblomst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå