Gå til innhold

Hvilken øyenfarge ?

Nøste

Anbefalte innlegg

Jeg har brune øyne med litt grønt i selv, og synes vel i utgangspunktet at brune/mørke øyne er penest. Av en eller annen grunn har nesten alle gutta jeg har vært sammen med allikevel hatt blå/grå øyne, så det har etterhvert gått opp for meg at det nok er glimt og liv i øynene som er mest avgjørende for hvor "vakre" øynene er! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det er fargen som bestemmer om et øye er fint eller ikke. Det kommer liksom ann på....selv har jeg grønne øyne....som noen kan være fint på noen, og andre ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid syns at brune øyne stort sett er finest, og har alltid sagt (siden jeg var lita) at jeg skulle gifte meg med en med brune øyne. Nå har jo samboern min knallblå øyne, og de er fine de også!!

Selv har jeg brun/grønne store øyne, som jeg FAKTISK er fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M
Har alltid syns at brune øyne stort sett er finest, og har alltid sagt (siden jeg var lita) at jeg skulle gifte meg med en med brune øyne. Nå har jo samboern min knallblå øyne, og de er fine de også!!

Selv har jeg brun/grønne store øyne, som jeg FAKTISK er fornøyd med.

Ja, du har pene øyne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: ...synes brune er pent jeg. Jeg har mørke brune.

Jeg synes også lys grønne eller lys blå er veldig fint. Mannen min har isblå øyne.. :)

Det var ikke meningen å såre noen her... Mennesker med brune øyne kan være veldig pene, det er bare det at jeg bare forelsker meg i gutter med blå øyne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det er vanskelig å si én farge som er finest, det kommer helt an på fargene i resten av ansiktet, hårfarge osv. Jeg legger heller merke til hva som ligger inne i øynene til folk enn hvilken farge det er. Størrelse og form har også en god del å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveden min er helt besatt av blå øyne. Flaks at jeg har det, da - mamma har blå mens pappa har brune. Brødrene mine har nydelige øyne - mørkebrune og grønnbrune. Mine er mer lys blågrønne (eller aqua, som høres veldig fint ut!). Jeg er fornøyd med fargen på øynene, men den synes best når jeg har litt farge i ansiktet.

Selv synes jeg de fleste farger er fine! Jeg har prøvdbrune kontaktlinser, men da så jeg ut som en rosa gris i ansiktet. Never again.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg liker nøttebrunt best, men har falt for de med blå øyne tildligere.

Selv har jeg grå, men liker dem ikke noe særlig. KJedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...