Gå til innhold

AAP tabell/prosent trekk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei jeg går på aap. Jeg ser at de vil trekke 36% på tabelltrekk.

Er det noen som har prosent trekk og lønner det seg? Uten og få baksmell på skatten. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har også minstesatsen. Har ikke fått første utbetaling enda. får den i morgen. dagsatsen er på rundt 600 kr.

de vil jeg skal trekke 36& i skatt og jeg mener det er veldigt mye siden jeg har minstesatsen, men er redd for at jeg skal få baksmell om jeg går over til prosent trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trakk 16% i 2010 på minstesats og utenom sykdomsfradrag og rentefradrag så hadde jeg fått igjen 5000,-(fikk endel mer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også minstesatsen. Har ikke fått første utbetaling enda. får den i morgen. dagsatsen er på rundt 600 kr.

de vil jeg skal trekke 36& i skatt og jeg mener det er veldigt mye siden jeg har minstesatsen, men er redd for at jeg skal få baksmell om jeg går over til prosent trekk.

Gå inn på skattetaten.no og legg inn inntekt, fradrag osv da ser du hva skatten skal bli, men 36% er altfor mye på 13200 (22 dager x 600)i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå prøvde jeg på skattetaten.no

jeg tjener under 160.000. i året

trekk i skatt va 28.000

skal jeg trekke ca 18 % da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg går på aap. Jeg ser at de vil trekke 36% på tabelltrekk.

Er det noen som har prosent trekk og lønner det seg? Uten og få baksmell på skatten. :sjenert:

Du trekker ikke 36% på tabell, altså. Men om du vil ha prosent så kan du be om nytt skattekort på skatteetatens sider, bare fyll inn grunnlaget for beregning så får du det i posten etter et par-tre dager. Det vil bli et prosentkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...