Gå til innhold

Han slikker bare øverst...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Overskriften sier sitt. Når han bruker tungen på meg så bruker han den kun på klitoris, kunne like greit brukt en fuktig finger...

Hvordan skal jeg få han til å virkelig slikke meg? Mulig han rett og slett ikke liker det, men han gjør jo det hele tiden frivillig. Kanskje han synes det er ekkelt med fittesaft også. Men jeg suger jo han, og jeg elsker jo ikke akkurat smaken av lystdråper, men jeg gjør det gledelig fordi.

Blir det dumt av meg å presse underlivet mitt oppover?

Liker det litt dirty jeg, blir til og med ekstra tent når fyren bruker fingrene og putter de i munnen min etterpå.

Fatter ikke hvordan jeg skal få frem dette uten å kritisere eller virke helt weird..

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Skader jo ikke å prøve. :P

Selvom jeg heller ville spurt han rett ut.

Skrevet

Spør! Det er jo ikke verdens undergang for ham om du spør, vel? Greien kan ganske enkelt være at han tror det er det du liker best, så ligger dere der begge to og er kronblommer fordi dere ikke snakker om det.

• Liker 1
Skrevet

Skader jo ikke å prøve. :P

Selvom jeg heller ville spurt han rett ut.

Synd for han om han blir kvalm av det egentlig ;p

Men jeg vet ikke om jeg greier å spørre han hvorfor han ikke gjør det. Har kommentert noe annet for ikke så alt for lenge siden, så føler litt at det blir litt for mye å komme å forlange på en gang. Blir det for mye på en gang er jeg redd han skal ta det som at jeg kritiserer mye, og det vil jeg absolutt ikke.

Skrevet

Må du spørre om hvorfor? Kanskje han bare gjør det slik fordi han tror det er best?

Kan du ikke bare "løfte" underlivet litt neste gang, og hvis han ikke tar hintet, bare stønne "lengre ned"? Det burde han forstå ;)

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Synd for han om han blir kvalm av det egentlig ;p

Men jeg vet ikke om jeg greier å spørre han hvorfor han ikke gjør det. Har kommentert noe annet for ikke så alt for lenge siden, så føler litt at det blir litt for mye å komme å forlange på en gang. Blir det for mye på en gang er jeg redd han skal ta det som at jeg kritiserer mye, og det vil jeg absolutt ikke.

Hvorfor er det synd for han?

Du forlanger jo ikke hvis du spør han om noe. :)

Endret av Mortem
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg holder meg som regel også til klitoris, da dette har vært stedet hvor mesteparten av partnerne mine liker å bli slikket.

Om jenta hadde fortalt meg at hun likte å bli slikket et annet sted, så hadde jeg gjort det.

Det er så enkelt, bare snakk om å ytre noen ord.

Skrevet

Ah, ser den. Sliter med det samme, ikke lett å få overbrakt den beskjeden. Jeg og frykter at han rett og slett ikke liker det :flau:

Skrevet (endret)

At du beveger deg for å vise hvordan du vil ha det, eller for å lede ham, er muligens det mest naturlige du kan gjøre. Hvis han har problemer med dette så har han et problem, for å si det slik. Det er selvfølgelig best om du i tillegg er i stand til å fortelle med ord hvordan du vil ha det, men du kommer også langt med å bevege deg.

De av oss som prøver (og har gjort det i årevis) å bli flinkest mulig til (bl.a.) å slikke fitte har forlengst lært at man ikke skal overstyre trykk, intensitet, nøyaktig hvor etc. Selvføgelig - hvis kvinnen ikke _vil_ styre det selv, så må man kunne tilpasse seg det også. Men de fleste vil i en eller annen grad bevege på underlivet når man slikker dem, og da må vi rett og slett følge etter slik at stimulansen konsentreres der hvor de vil ha den.

For de av oss som virkelig ELSKER oralsex så kan dette faktisk være litt vanskelig innimellom. Jeg vet at jeg selv noen ganger blir så opptatt av lukt, smak og følelse at jeg bare "gafler i meg". Da må man prøve å ta seg i det, og få til en balanse mellom å forsyne seg slik man selv vil ha det og å passe på at det blir på en måte som passer for henne.

Endret av Rimmern
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...