Gå til innhold

Jeg spiser hele tiden.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har skjedd noe rart med meg.. I det siste har jeg begynt å spise skikkelig mye. For to-tre uker siden taklet jeg knapt å spise 2 måltider for dag, spiste helt greit med mat, ikke mye småspising eller godterispising osv. Nå spiser jeg mat hele tiden.

Skal jeg fortelle dere hva jeg har lyst på nå?

- Oreo kake.

- Pølse med brød fra bensinstasjonen dynket i Hot Dog dressing og chilisaus.

- Peppe's Pizza toppet med hvitløksdressing (stor).

- Hamburger med pomes frites.

- Makaroni dynket i dressing og ketchup.

- Nudler dynket i dressing.

- Tortilla chips.

- Nachos dynket i dressing.

- Taco.

- Påskeegg i lilla kartong. Mange av dem, ikke bare en! Og jeg vil spise alle på en gang!

- Baguett med kylling dynket i dressing.

++++

Som dere ser har jeg fått ekstremt hekta på dressing. Før hatet jeg dressing, taklet ikke smaken og det var ikke måte på, nå spiser jeg det på alt og mauler det nesten. Ja, jeg åpner flasken og dypper fingeren i dressingen. Det er helt forferdelig.. I sted vurderte jeg å bruke dressing som dip til potetgull. Men nei.

Nå står samboeren min og lager meg mat, for jeg er så grisesulten. Har allerede spist popcorn, i dag har jeg også spist nudler dynket i dressing. Jeg vil også si at jeg har økt inntaket med nikotin, før snuset jeg en boks på to dager - nå kan det gå over 1 på en dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj. Dressing.

Men nå ble jeg sulten! :P

Du er sikkert bare ekstremt sulten, derfor du vil ha alt det der!

Gjest Mahareth
Skrevet

Det første som slår meg er om du kan være gravid? Jeg var helt utrolig sulten hele første trimester, og store deler av tiden var det i hovedsak karbohydratrik mat jeg ville ha.

• Liker 1
Gjest Bomullsdott
Skrevet

Har du det bra med deg selv da?

Da depresjonen min kom snikende, økte behovet for mat. Jeg ville spise absolutt hele tiden. Det kan ofte ligge noe psykisk bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...