Gå til innhold

Ulike kropper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. :)

Jeg er en 18 år gammel jente, som går mitt 2. år på vgs nå.

Saken er altså, at jeg har møtt en helt fantastisk gutt på internett, og vi skal møte hverandre snart. Vi har hatt god kontakt over 6 mnd, og snakker sammen minst 5-6 timer daglig. Vi har snakket om å ha sex med hverandre, og vi tror begge det kommer til å skje. Ingen av oss har gjort det før. Saken er altså at jeg er litt overvektig/ krafitg. Jeg hater å vise meg i bikini osv, for jeg ser ikke akkurat ut som en modell.. Jeg har fortalt han at jeg er usikker på kroppen min osv, men han sier at han kommer til å elske den uansett, selv om han vet den er perfekt. ( noe den ikke er..) på bildene på feks. facebook er det ikke så tydelig at jeg er litt feit, det viser heller ikke så godt på de klærne jeg går med, siden jeg velger klær som skjuler det meste av det. Han har også fortalt at han er veldig redd for at jeg ikke skal like kroppen hans, siden han synes han er for tynn osv.. jeg er bare redd for at jeg er dobbelt så stor som han + at vi ikke ser bra ut sammen, og at han synes jeg er ekkel og feit osv.. :( Vet ikke hva jeg skal gjøre, kan ikke akkurat slanke meg på 2 uker heller..

Hva mener dere andre gutter/jenter her inne? Gjør det noe om kjæresten din er tykkere enn deg? Og blir det ikke tungt for gutten om jenta evt. skal ligge oppå han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en myte at gutter er veldig overfladiske. En god regel er: Din egen overfladiskhet er ca dobbelt så høy som hans, så slapp av. Om noen avviser noen er det nok du. Er kvinnen som velger.

• Liker 6
Skrevet

Kjære TS. Han har forelsket seg i personen som er deg :-)

Om du hadde aldri en så stor skavank, sykdom eller historisk bakgrunn - det spiller ingen rolle. Det er personen 'deg' som han har blitt glad i, og det er at på til kun gjennom ord og samtaler over internett og telefon helt foruten ekstra hjelpemidler som parfyme, flotte klær, masse penger osv.

Han er glad i deg. Tenk så fantastisk det må være for ham å endelig kunne gi en klem og kjærtegne dette menneske han har brukt 5-6 timer daglig de siste månedene på å bli glad i? Du har i-n-g-e-n t-i-n-g å være redd for TS :-)

Lykke til videre på ferden!

• Liker 1
Gjest happy_me
Skrevet

For å svare på spørsmålet ditt: Jeg har sett drøssevis med ektepar/kjærestepar ute på byen, og ja..overalt. Og veldig mange av de er nettopp tynne menn med runde kvinner :)

Ikke at det betyr noe, for han liker personligheten din, og vil nok like deg da dere møtes også :)

Skrevet

Hvis du er så lite feit at du kan skjule det med klær, er du ikke litt feit en gang. Og uansett er slett ikke alle menn bare opptatt av tynne og sylslanke damer, de har forskjellig smak og preferanser de også, og spesielt når de er glad i jenta.

Skrevet

Jeg er rimelig rund i kantene, og min kjære er skikkelig tynn. Han elsker kroppen min, den myke kontrasten til hans egen er toppen av feminitet for ham. Og selv om jeg er mer enn dobbelt så stor som ham, iallefall over rumpa og sånn, så er han jo myyyye sterkere enn meg. Han har slett ingen problemer med å ha meg oppå ;)

Skrevet

Jeg tror han vil elske deg jeg. :) Be proud girl, be proud!

-Domino

• Liker 3
Skrevet

Kjære TS. Han har forelsket seg i personen som er deg :-)

Om du hadde aldri en så stor skavank, sykdom eller historisk bakgrunn - det spiller ingen rolle. Det er personen 'deg' som han har blitt glad i, og det er at på til kun gjennom ord og samtaler over internett og telefon helt foruten ekstra hjelpemidler som parfyme, flotte klær, masse penger osv.

Han er glad i deg. Tenk så fantastisk det må være for ham å endelig kunne gi en klem og kjærtegne dette menneske han har brukt 5-6 timer daglig de siste månedene på å bli glad i? Du har i-n-g-e-n t-i-n-g å være redd for TS :-)

Lykke til videre på ferden!

Har også blitt glad i en jente over nett før, men i det øyeblikket man møter personen for første gang er hun uansett en fremmed man faktisk ikke har møtt før. Sjeldent sånne nettmøter funker.

Skrevet

Tusen takk for svar. :)

Håper dere har rett, selv om gutter i 17-18 årsalderen er veldig opptatt av kropp osv. :/ Har litt cellulitter, strekkmerker osv.

Skrevet

Han blir nok skuffa.

Skrevet

Et tips: Ikke ha sex først gangen deres møtes. Bli litt bedre kjent med hverandre IRL først, og se om kjemien føles på samme måte som den gjør på nettet.

Gi ham beskjed om dette før han kommer, så han vet hva han går til.

Ikke bare vil dette gjøre det lettere for deg å finne ut om han faktisk har følelser for deg eller om han kun er ute etter et ligg (enkelte menn er så desperate at de driver skuepill og løgn bare for å få seg noe), men det vil også gi anledning til at dere knytter et følelsesmessig bånd - noe som vil bidra til at dere blir enda mindre kritiske til hverandres, og ikke minst deres eget, utseende.

Dette hørtes vel kanskje litt kynisk og stygt ut, men når man selv har følelser med i bildet synes jeg det er greit å trå varsomt. Og dette gjelder på generelt grunnlag, uansett hvordan man ser ut.

Skrevet

Det å være sexy er mye mer enn det å være tynn og ha ett pent ansikt.

Jeg er ikke tynn, men opplever å bli "begjert" av menn som har vesentlig bedre og mer veltrente kropper enn det jeg har.

Tynne gutter som sliter med å legge på seg har ofte minst like store komplekser som jenter har.

Så ikke vær redd, hvis han liker deg for den personen du er har du ingenting å bekymre deg for.

• Liker 1
Skrevet

Legg ut ærligere bilder på nettet, så er det de som trives med det de ser som flørter med deg, og du slipper å lokke med sære kameravinkler og skuldre-og-opp-bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...