Gå til innhold

Aldri fått orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har aldri fått orgasme, vært sexuelt aktiv i to år, pluss bruker ofte vibrerende leketøy, uten at det gir noe utslag. Tror jeg er lite følsom i underlivet. Er det noe gynekologen kan gjøre med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på vaginal og klitorisorgasme?

Har du prøvd vibrerende leketøy på klitoris?

Skrevet

Jeg har det som deg, aldri fått orgasme,hverken på egenhånd eller med partner. Jeg må bruke vibrator med kraftig vibrering (på klitoris) for å nyte onaneringen.

Skrevet

Tenker på alle slags typer orgasme. Bruker alltid kraftig vibrering på klitoris, men får ingen orgasme uansett. Så tenker det må vel være noe galt med meg.

Skrevet

Tenker på alle slags typer orgasme. Bruker alltid kraftig vibrering på klitoris, men får ingen orgasme uansett. Så tenker det må vel være noe galt med meg.

Det er ikke noe galt med deg tror jeg. Kanskje du tenker for mye, særlig når du stimulerer deg selv seksuelt? Orgasme er ikke en teknisk utløsbar innstilling - det er en totalkroppslig reaksjon.

Du må kunne slappe av, kjenne at det er godt og legalt å nyte egen kropp. Les erotisk litteratur eller se noe erotisk på nett i forkant. Nyt erotikk - ikke tenk så mye på vibratorens treffpunkter.

• Liker 1
Skrevet

Prøvd g-punktet?

Jeg får vanskelig orgasme av klitoris, men når jeg sikter mot det punkter der inne så flyr jeg..

Gjest happy_me
Skrevet

Har du prøvd orgasmekrem, kombinert med teknikkene beskrevet over? :)

Orgasmekrem gjør "området" mer følsomt. Du får kjøpt det på kondomeriet.

Jeg tviler på at det er noe gynekologen får gjort med "problemet" ditt. Det er bare du som kan føle deg frem til hva som funker for deg :)

Skrevet

Når kvinner ikke får orgasme, må hun ikke la dette forårsake negative holdninger til seg selv, dette vil bare forverre problemet. Det er viktig å plassere skylden der den hører hjemme. Når orgasmen uteblir ved sex med en mann, er dette utelukkende mannens feil. Mannen er mislykket dersom han ikke klarer å gi kvinnen orgasme. Dersom han selv kommer uten å gi kvinnen tilsvarende nytelse, er dette misbruk på grensen mot overgrep.

Likestilling må kreves også på det seksuelle plan.

Skrevet

Nå er ikke dette nok en tråd om det er mannens eller kvinnens ansvar med orgasmen. Denne tråden handler om en kvinne som ikke klarer å få orgasme ved samleie med en mann eller med sterke vibratorer alene.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Når kvinner ikke får orgasme, må hun ikke la dette forårsake negative holdninger til seg selv, dette vil bare forverre problemet. Det er viktig å plassere skylden der den hører hjemme. Når orgasmen uteblir ved sex med en mann, er dette utelukkende mannens feil. Mannen er mislykket dersom han ikke klarer å gi kvinnen orgasme. Dersom han selv kommer uten å gi kvinnen tilsvarende nytelse, er dette misbruk på grensen mot overgrep.

Likestilling må kreves også på det seksuelle plan.

nå tuller du?? :hakeslepp:

det er jo så abolsutt ikke mannens FEIL at damen sliter med å få orgasme?? det er jo kvinnens ansvar å finne ut av hva hun liker og hva som gjør at nettopp hun når klimax! om hun ikke kan fortelle det til mannen, så kan jo ikke kvinnen forvente at mannen skal være tankeleser!

ts- jeg synes tipset om orgasmekrem, og at du prøver å slutte å fokusere såå mye på å nå orgasmen er bra, og heller tar deg tid til å finne ut hvor du føler det godt med orgasmekremen!

...det kan kanskje være vanskelig å slutte å fokusere såå mye på det, når du tenker at du ikke skal tenke at du skal tenke så mye på det men :ler:

Endret av NozMonster
Skrevet

Har hørt om orgasmekrem, men trodde det kun hjalp for å få en sterkere orgasme, og ikke hjelpe til å få orgasme når man aldri har fått det før?

Skrevet

Prøv flere vibratorer. Jeg har et par som er dårlige og bare ikke funker på meg, og et par som funker.

Gjest NozMonster
Skrevet

Har hørt om orgasmekrem, men trodde det kun hjalp for å få en sterkere orgasme, og ikke hjelpe til å få orgasme når man aldri har fått det før?

kanskje det, men man blir jo mer følsom nedentil da!

ts skrev at hun hadde lite følelser der nede, så det høres jo

ut som orgasmekrem kan være løsningen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...