Gå til innhold

Mager Kesam, hva spiser du det med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Smaker jo ekkelt sånn rett fra boksen, hva kan en blande det ut med så det blir etandes? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest HuskyPusky
Skrevet

Nå er ikke dette akkurat noe jeg sitter å spiser rett fra boksen, men mager kesam + et par t-skjeer sweet chili saus + litt hakket hvitløk er en veldig god saus og dip som passer til mye!

Skrevet

mange som blander det med funsaft (alle slags smaker), kan også blandes med cottage cheese, kanel og litt nøtter:-) eller kakaopulver, og litt sukrin feks.

den aller beste desserten er mager vaniljekesam, gelatinplater, litt melk, litt sukrin, vaniljeessens. hiv i fysen i en time ca, og spis sammen med bær:-)

Skrevet

Kjapp frokost her er magerkesam, en halv banan og litt havregryn

Skrevet

Blander med yoghurt(valgfri smak), biola.. et par skjeer syltetøy... osv

Skrevet

Jeg spiser det istedet for rømme ofte! Og en god dip kan være å blande det med rødløk og chilli.

Skrevet

Jeg blander det med hjemmelaga frokostblanding og fryste bær! ( som jeg har tatt opp av frysern kvelden før)

Det både ser godt ut og smaker godt!

Hvis du ikke lager musli selv så kan du kjøpe ferdig i butikken ;-)

Skrevet

Takker for tips, skal testes ut! Kjøpte jo hele to bokser når jeg først var i gang, kommer ikke på tale å kaste det i allefall. I dag prøvde jeg litt kesam på kalkunsmørbrødet mitt, smakte nydelig! God ide å bruke det i stede for rømme, det fungerte merka jeg!

Skrevet

Søtning, kanel og fruktbiter.

Søtning og kakaopulver.

Søtning og kaffe (pulverkaffe blandet med litt vann).

Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg spiser jo ikke akkurat mager kesam rett fra boksen, men bruker det ofte som erstatning for rømme, feks på taco. Lager også dressinger av det, eller spiser det som det er ved siden av salat eller annen middag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...