AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Smaker jo ekkelt sånn rett fra boksen, hva kan en blande det ut med så det blir etandes?
Gjest HuskyPusky Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Nå er ikke dette akkurat noe jeg sitter å spiser rett fra boksen, men mager kesam + et par t-skjeer sweet chili saus + litt hakket hvitløk er en veldig god saus og dip som passer til mye!
Sykepl.student Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 mange som blander det med funsaft (alle slags smaker), kan også blandes med cottage cheese, kanel og litt nøtter:-) eller kakaopulver, og litt sukrin feks. den aller beste desserten er mager vaniljekesam, gelatinplater, litt melk, litt sukrin, vaniljeessens. hiv i fysen i en time ca, og spis sammen med bær:-)
Wildy Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 Kjapp frokost her er magerkesam, en halv banan og litt havregryn
elvital Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 Blander med yoghurt(valgfri smak), biola.. et par skjeer syltetøy... osv
Rainbow Skrevet 12. februar 2012 #6 Skrevet 12. februar 2012 Jeg spiser det istedet for rømme ofte! Og en god dip kan være å blande det med rødløk og chilli.
lell Skrevet 12. februar 2012 #7 Skrevet 12. februar 2012 Jeg blander det med hjemmelaga frokostblanding og fryste bær! ( som jeg har tatt opp av frysern kvelden før) Det både ser godt ut og smaker godt! Hvis du ikke lager musli selv så kan du kjøpe ferdig i butikken ;-)
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #8 Skrevet 13. februar 2012 Takker for tips, skal testes ut! Kjøpte jo hele to bokser når jeg først var i gang, kommer ikke på tale å kaste det i allefall. I dag prøvde jeg litt kesam på kalkunsmørbrødet mitt, smakte nydelig! God ide å bruke det i stede for rømme, det fungerte merka jeg!
Safira Skrevet 13. februar 2012 #9 Skrevet 13. februar 2012 Søtning, kanel og fruktbiter. Søtning og kakaopulver. Søtning og kaffe (pulverkaffe blandet med litt vann).
Gjest Solsmil Skrevet 14. februar 2012 #10 Skrevet 14. februar 2012 Jeg spiser jo ikke akkurat mager kesam rett fra boksen, men bruker det ofte som erstatning for rømme, feks på taco. Lager også dressinger av det, eller spiser det som det er ved siden av salat eller annen middag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå