Gå til innhold

Jillian Michaels - motivasjontråd! :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei hei :vinke:

Har nettopp fullført "The 30 days Shred", og started i dag på "Ripped in 30".

Fulgte med på tråden om "30 days shred", og fikk en masse motivasjon og "giv" av å lese der inne, og oppretter derfor en "samletråd", kanskje er det noen andre som er i gang med en av Jillians program, og vil dele tips/råd/resultater? :)

Jeg har tenkt å starte på ny level hver mandag, og ha hviledag lørdag ELLER søndag :)

Noen andre som vil være med? :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har titta på "Ripped", og den virker mye hardere. "Shred" skal på en måte være en start, mens den andre faktisk skal gjøre deg ferdig. Sånn i teorien, da. Så at hun i starten sier at man MÅ ha minst én dags pause iløpet av hver uke, så sånn sett er det nok også hardere.

Jeg har tenkt å ta ripped i mars. Har så mye annen trening nå, så blir for mye om jeg skal ha det nå. (Vant et to-ganger-i-uka-opplegg i hele februar). Trente med "30 day shred" i høst, og tok det annenhver dag. Da gikk jeg ned 4.5 kilo.

Også trener jeg innimellom alt annet "Banish Fat boost metabolism" og "No More Trouble Zones". De er HARDE!

Jillian har forandra livet mitt, enda så teit det høres ut. Var lat og hata kroppen min først. Hun fikk meg til å ville trene, og nå mangler jeg bare i underkant av to kilo til matchvekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag på "Ripped" her og - synes det var tungt, men greit. Klarte ikke henge med på alle øvelsene, men man må jo ha noe å strekke seg etter :jepp: Har fullført 30 days Shred, og synes øvelsene på "Ripped" var mer varierte enn Level 1 på Shred`en :)

Synes det er kjekt at det er ei uke på hver Level, og at man kan legge inn en pausedag, uten å ha "dårlig samvittighet". Skal ha veiedag på fredager, og hviledag på enten lørdag eller søndag.

Lykke til alle :duskedame:

"Transformation is not a future event, it is a present activity."

Jillian Michaels

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 2/Level 1/Ripped unnagjort -- woohoo!! Svetten silte, og musklene verka, og det var gooodt! :trene: Synes Level 1/Ripped er myye tyngre enn Level1/Shredded, så er glad jeg begynte med Shred`en først -- og nå når jeg har fullført Shreden så vet jeg at jeg KLARER, selv om det er tungt! :tommelsmil:

- TS -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her vil jeg henge med! Jeg fullførte shreden før helga, og begynte på Ripped in 30 i dag. Likte programmet mye bedre enn shreden, men ser for meg at det kan bli ganske hardt etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg henge med! Jeg fullførte shreden før helga, og begynte på Ripped in 30 i dag. Likte programmet mye bedre enn shreden, men ser for meg at det kan bli ganske hardt etterhvert ;)

Ferdig med økt 3/Level 1 her nå, gruer meg til å se hva Level 2,3 og 4 har å by på :daane::ler:

- TS -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere andre her da? :)

Jeg er nå ferdig med dag 2, uke 2 av Ripped in 30. I går holdt jeg på å krepere, men i dag følte jeg at det gikk mye bedre. Liker uke 2 mye bedre enn uke 1 :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første økt på Level 2 her i dag :trene: synes kardiodelen var grei, men slet med mange av styrkeøvelsene, var teknisk vanskelig synes jeg! Men det kommer seg vel :jepp: ...ikke helt sikker på hva jeg synes om Levelen enda da, men kjenner det verker i noen "glemte muskler" :fnise:

Har begynt å trene på treningssenter i tillegg, så blir å bruke litt lengre tid, tenker jeg tar "ripped"

de dagene jeg ikke trener på senteret, og lørdag er fortsatt hviledag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, MonThe! Jeg hadde vondt på noen "nye" steder i dag.. ;) Jeg synes også noen av øvelsene var vanskelige. Tar f.eks. vanlige pushups (på knærne :sjenert: ) istedet for den varianten med knær og skuldre og senking av kroppsdeler det ikke går an å senke på den måten de gjør det.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble jeg ferdig med økt 4/6 på Level 2 (henger "litt etter", etter 2 økter på treningsenteret denne uka + 1 hviledag) , og nå er det ikke fullt så fælt. Altså, levelen er fæl, i den forstand at på siste circuit siler svetten, og jeg sier "fyyy fa*n" :daane: , men jeg kjenner at den funker. Jeg er overvektig, så langt igjen til markerte magemuskler, men jaggu kan jeg ikke kjenne de under der, og merker godt at lårene mine har blitt strammere! :hoppe:

Og, i dag klarte jeg noen av pushups med knebøy (på knærne vel å merke) , woohoo! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har falt litt av pga sykdom/skole, men kommer sterkere tilbake!

Lykke til videre alle! :vinke:

- TS -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...