AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Er en gutt på 22 som fortsatt ikke har hatt sex, har vel aldri vært den flinkeste til å prate med jenter, samtidig som jeg ikke har ønsket å ta den første og beste/verste. Men nå er jeg blitt så gammel at jeg begynner å kjenne et enormt seksuelt behov som min høyre hånd ikke klarer dekke. Jeg begynner å bli redd for sex, tørr jo ikke fortelle en evt. jente at jeg er jomfru. Blir bare til at jeg holder meg unna jenter i steden. Er jeg helt på jordet, eller ler folk generelt av jomfurer over en viss alder? Har sett det før med en fyr som ikke var redd for å si han var jomfru, gutter som jenter gjorde narr av ham bak ryggen hans og opp i trynet hans.
Gjest BamseB Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Du og din fremtidige partner er heldige Drit i andres meninger
Gjest Elyssa Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 Slapp av.. Det er ikke noe å stresse med, en fremtidig partner kommer til å være veldig glad for at du ikke har hatt noen andre. Dessuten trenger du jo ikke å fortelle det til noen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå