kaja16 Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Det er en gutt som går på samme skole som meg, han har klasserom rett over mitt så jeg ser han hver dag. Han er 2 år eldre enn meg, og jobber på en matbutikk som jeg er mye på. Det er et eller annet ved han som bare tiltrekker meg, og jeg har utrolig lyst til å bli kjent med han. Men problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal gå frem. Her om dagen var jeg på den butikken, og brukte lang tid på å finne ut hvordan drikke jeg skulle ha. Når jeg kom i kassa sa han: "jeg håper ikke at du har brukt så lang tid på å finne ut at du vil ha denne brusen her", og smilte. Jeg svarte bare "ser du på alle som handler her, eller er jeg unik?" Jeg føler meg så veldig lite tiltrekkende. Har noen kviser og reguilering som bare trekker selvtilliten min, selv om jeg vet at det er helt normalt. Føler meg bare stygg og ekkel. Noen tips til hvordan jeg kan gå frem?
sophiaM Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Hva svarte han da du spurte om du var unik?
kaja16 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2012 Hva svarte han da du spurte om du var unik? han rødmet og smilte bare, svarte ikke..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå