AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Heisann! Håper det er noen strikkekyndige her inne Jeg strikker denne Har nettopp begynt på ene benet, og det jeg lurer på er hva de mener med "fortsett med glattstrikk". Etter 3r3vr, 1omg r med felling, så 1 omg vr. Så står det fortsett med glattstrikk. Mener det glattstrikk med vr eller r?
Gjest Offensive Pie Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 De mener du skal strikke rett 1
Moscato Skrevet 14. februar 2012 #6 Skrevet 14. februar 2012 Sidan tråden likevel vart dregen opp att i går kveld, med endå eit unyansert svar, så vil eg gjerne utdjupe litt. Når ein strikkar rundt (slik som i dette tilfellet) er det som dei andre seier, glattstrikk = berre rette masker. Men det blir det jo ikkje når ein strikkar fram og tilbake. Då må ein strikke berre rette på framsida, og berre vrange på baksida. Poenget er at glattstrikk skal bli sjåande slik ut på framsida, og ikkje kva type masker ein strikkar. Det er altså ikkje ein universalregel at glattstrikk = rett.
Gjest ticket Skrevet 14. februar 2012 #7 Skrevet 14. februar 2012 Nå skal det sies at det er sjeldent man strikker fram og tilbake på et bein da
Moscato Skrevet 14. februar 2012 #8 Skrevet 14. februar 2012 Nå skal det sies at det er sjeldent man strikker fram og tilbake på et bein da Ikkje så veldig. Engelskmennene er fæle på det, og dei driv ofte og forpestar oss med sine framogtilbake-sokkeoppskrifter og kven veit kva. Uansett var det jo ikkje det som var poenget (som eg var inne på i sta). Alle svara her gjekk ut på at glattstrikk er det same som at ein skal strikke berre rette. Kjipt for TS på neste prosjekt der ho skal strikke glattstrikk fram og tilbake, og ingen har fortald henne at ein då ikkje skal strikke berre rett. Det er altså utsjånaden som avgjer om det er glattstrikk eller ikkje, og ikkje masketypen. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå