Gå til innhold

mister ereksjonen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har slitt med dette en stund nå, alt går fint fram til jeg eller hun skal finne fram kondomet, da mister jeg ereksjonen tvert. Den fortsetter å være "halvstiv", men ikke nok til å få kondomet på skikkelig eller nok til å få den inni henne uten å "knekke".

Dette sliter sykt på selvtilliten, og har nesten ødelagt meg. Tenner vilt på jenta mi, men er redd hun kommer til å avslutte forholdet fordi hun ikke får sex (som spriter opp forholdet). VI har prøvd 3-4 ganger nå, men har alltid kommet noe i veien (foreldre som kommer hjem, ingen har kondomer osv.)

Noen som kan komme med noen betryggende ord eller tips som kan fikse problemet mitt? All hjelp mottas med stor takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere ikke bare bruke andre typer prevansjon, da?

Skrevet

Hva gjør dere når futten forsvinner?

Har dere prøvd at hun eksempelvis kan runke deg til du blir stiv igjen, eller suge deg?

Skrevet

Hva gjør dere når futten forsvinner?

Har dere prøvd at hun eksempelvis kan runke deg til du blir stiv igjen, eller suge deg?

Da ligger jeg å fingrer henne. Hun runker meg stiv igjen, men med en gang hun stopper, dabber det av igjen. Virker ikke som hun er så glad i oralsex, kan høre neste gang :)

Hun har snakket om p-pilla, tror hun snart begynner på dem, kan også spørre om dette.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Du skriver "finne frem kondomet". Er det sånn og forstå at det er selve avbrytelsen som ødelegger? Hva med å ha de litt mer tilgjengelig, sånn at det ikke blir så stort opphold?

Ellers så kan det jo være en ide og bytte prevensjon? At hun begynner på p-piller f.eks.

Skrevet

Du skriver "finne frem kondomet". Er det sånn og forstå at det er selve avbrytelsen som ødelegger? Hva med å ha de litt mer tilgjengelig, sånn at det ikke blir så stort opphold?

Ellers så kan det jo være en ide og bytte prevensjon? At hun begynner på p-piller f.eks.

Vi bruker å legge den ved siden av oss, slik at en av oss når den.

Skrevet

Plasser dem nærmere, slik at det kun skal en rask og smidig håndbevegelse til for å få den på.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Så tror jeg det er viktig at dere lar det å sette på kondomet være en del av selve sexen.

Ikke at det blir forspill - ha på kondom - sex

Men at alt flyter sammen, om du skjønner?

Skrevet

Vet ikke om dette gjelder deg TS, men det samme skjer med meg rett og slett fordi jeg synes kondomet er turnoff. Har virkelig prøvd å tenke med rundt dette, men tanken om at jeg er isolert fra henne jeg skal ha sex med med et lag latex dreper hele lysten. Og ja, det er skikkelig skikkelig kjipt. For jeg er heller ikke typen til å bare ta sjansen på at det går bra.

Det som hjalp meg litt var de "RFSU power" kondomene man får kjøpt på bla. kondomeriet. Koster skjorta, men who cares hvis det kurerer sexlivet..?

Nå må de P-pillene for menn snart dukke opp. :)

Skrevet

Høres ut som det sitter i hodet,ikke i penis om du forstår. Mental sperre som gjør at penis sier natta.Tren på holdning til kondom.

Ang jenta di.Vær ærlig og forklar akkurat det samme du har sagt her.Si rett ut at du blir stresset.

Åpenhet og ærlighet er nøkkel i samvær.

• Liker 2
Skrevet

Du kan få kremer på kondomeriet som øker blodtilførselen og kan hjelpe deg med å oppnå omtrent full ereksjon. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...