lillehval Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 I dag er det morsdag, og det er kjempekoselig. Dessverre går jeg også med en stor klump i magen i dag.. Denne uken fikk jeg nemlig vite at min mor har fått kreftspredning i bl.a. bukhule. Det er veldig alvorlig og hun blir satt på en 24timers cellegiftkur i 4 dager fra tirsdag av.. Det er en sjelden krefttype hun har fått, noe som heter leiomyosarkom. Det mest sårbare akkurat nå er at hun er på andre siden av landet, og min økonomi er ikke den beste.. Derfor kan jeg ikke bare kaste meg på første fly som jeg har lyst til. Har også en liten smårolling så jeg kan ikke bare kaste fra meg alt heller.. Jeg tar dette veldig tungt.. Og skulle ønske jeg klarte å glede meg max over morsdagen i dag. Men i stedet så... Ja, har egentlig ikke ord. Pga krefttypen er så sjelden så har jeg heller ikke klart å finne noen støttegrupper for denne typen.. Og jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke er med mammaen min i dag, har fått sendt henne kort og gave i posten som hun fikk i går, med blant annet et par tegninger/malerier som minsten har laget... Har vel heller ikke noe poeng med denne tråden. Trengte bare en liten utblåsning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå