AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Jeg sitter i kassa på Kiwi,og det er morsomt å se på folk som kjøper kondomer. Noen bare legger dem på disken uten å bry seg,mens andre kikker seg nervøst rundt for å se om det er noen kjente der.Er røde i ansiktet og kikker ned. Hadde en morsom opplevelse i går kveld.Kom et ungt par med 4 sekspakninger øl og skulle betale.Jenta pakket varene og ropte til gutten:husk på kondomer da.Han slengte 2 pakker på disken og sa til meg at dette blir en fin kveld. Kos dere svarte jeg. Flere som jobber et sted hvor det selges kondomer?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Jobber ikke selv, men en kompis sitter i kassa på butikken her. Han forteller mye rart når det kommer til kundene, men tror det beste han har fortalt om var en lørdags morgen når det sto en person utenfor og ventet på at han skulle åpne butikken. Han hadde bare gått rett til kassa sett seg rundt og slengt 3 pakker med kondomer og en haug med tyggis på båndet, betalt og løpt ut.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 Jobber ofte nattevakt i helgen på en bensinstasjon.Det morsomste er når det kommer inn ganske brisne par tett omslynget og har det ganske travelt med å kjøpe ei pakke kondomer. Har opplevd mer enn en gang at det er kjentfolk med som kommer uten sin faste partner.Skal tydeligvis haa seg litt på si.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Var en dag jeg var jobb og det kom inn ei dama og la 10 kondompakker på disken.Jeg ble nok litt stor i øya og stirret på henne.Hun sa bare at nå slipper jeg å kjøpe kondomer vær dag skjønner du.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 En dame kom små joggende inn og la ei kondompakke på disken i dag.Smilte til mrg og løp ut igjen. Tydelig at det hastet der.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Litt morsomt når det kommer noen du kjenner som kjøper kondomer.Blir litt forlegne når de ser meg. Søstra mi kom inn og kjøpte kun kondomer i går,så ikke at det var jeg som satt der.Ganske pinlig for begge det. De fleste som kjøper kondomer bryr d\seg ikke noe om det
Romilo Skrevet 20. februar 2012 #7 Skrevet 20. februar 2012 Er det bare meg, eller skriver alle dere AB-er helt likt? .... Tegnsettingen er jo.. helt lik. Ehhe. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå