Gå til innhold

Menn som er for snille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greia er at jeg møtte en fyr på nett for litt over ett år siden. Det ble avsluttet fra min side rundt juletider i fjor, men han har nå begynt å sende meg meldinger igjen.

Fyren er 7 år eldre enn meg, og årsaken til at jeg ikke ville mer er at jeg så på han som litt stakkarslig.. På den måten at jeg følte han bare var enig i alt jeg sa, selvom jeg sa det motsatte rett etter på.

Tror jeg trygt kan si han er ganske på knærne etter meg. Han er i fast jobb, på et slags verksted/trykkeri eller noe, og har leilighet, men allikevel føler jeg meg noe eldre enn han.. jeg blir 23 i år og han er 30..

Vet dette ble en noe vag beskrivelse, for er selv så usikker på hva jeg mener.. Tenker kanskje at dette er en sånn mann som jeg vil ha om 5 år. Snill, ordentlig osv. Men jeg vet ikke.. Kan noen hjelpe meg og sortere? Han har bedt meg ut på :kaffekopp: i kveld.. :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du møtt han før? Hvis ikke så er det vel bare å møte å se hvordan det går?

Skrevet

jeg har møtt han før ja:)

Skrevet (endret)

Har du møtt han før? Eller bare sendt meldinger? (ser nå at du har det, ja)

Har du det hyggelig med ham? Du kan jo møte ham idag og se hva du føler? Hvis det er lenge siden du snakket med han sist, kan han ha forandret seg?

Endret av ohlala
Skrevet

Ja, har møtt han før og det har forsåvit vært hyggelig det. Følelsene går vel på at jeg synes det er litt turnoff at han har hengt seg opp på meg. Lurer liksom på om han har noen venner, nettverk og liv for å si det rett ut. Også føler jeg meg som en skikkelig rotte som tenker sånn..

Skrevet

Slike krek må avvises hardt. Det er den eneste måten de lærer på.

• Liker 1
Skrevet

Slike krek må avvises hardt. Det er den eneste måten de lærer på.

du mener det ja? :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Vet dette ble en noe vag beskrivelse, for er selv så usikker på hva jeg mener.. Tenker kanskje at dette er en sånn mann som jeg vil ha om 5 år. Snill, ordentlig osv. Men jeg vet ikke.. Kan noen hjelpe meg og sortere? Han har bedt meg ut på :kaffekopp: i kveld.. :forvirret:

Er du ikke interessert så skal du vise ingen interesse.

Skrevet

du mener det ja? :gjeiper:

Ja, han er snill, stakkarslig, og helt på knærne etter henne. Patetisk med andre ord.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror (og håper) det finnes snille menn som ikke er underdanige.

Skrevet

Hvorfor er det patetisk å være betatt av en person?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det patetisk å være betatt av en person?

Det viser at mannen ser opp til kvinnen. Kvinnen liker ikke dette.

• Liker 1
Skrevet

Yeah, right...

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror (og håper) det finnes snille menn som ikke er underdanige.

Snill

Skrevet (endret)

Jeg liker snille menn, jeg. Men så vil jeg også understreke at underdanig ikke er det samme som snill. Det som vil være riktig å gjøre i denne saken er å ta en ordentlig prat med han og forklarer situasjonen. Fortell han alt dette du har fortalt oss, og se om det går an å løse. Dersom det ikke lar seg gjøre, har du i det minste vært ærlig og gitt ham en sjanse til å forbedre seg og forstå hvorfor ting ikke fungere mellom dere to.

Konkluderer med at ja: du burde gå ut og ta den :kaffekopp: med han!

edit: skrivefeil

Endret av Burn
  • Liker 2
Skrevet

Ja, det blir vel til at jeg gjør det. Har vel egentlig ikke noe å tape, sånn sett.. tenker for mye, det er hvertfall mitt problem :gjeiper:

Skrevet

Er det galt med snille menn også nå da... Det er noe av det dummeste jeg har hørt. (Kanskje neeesten like dumt som at kvinner ikke liker menn som liker dem ;) Jeg elsker ihvertfall snille menn, og om de ser opp til meg, er betatt/forelsket, er det desto bedre. :) Det er jo de snille som er kjærestemateriale. Slemme menn er strengt talt ikke noe man ønsker å bruke tid på.

Om du med "for snill" egentlig mener dumsnill/selvutslettende kan jeg til en viss grad forstå deg, men om han bare er en normal, snill mann bør du revurdere hva slags egenskaper du egentlig ønsker i en kjæreste. De såkalte bad boys'ene er ihvertfall ikke noe å satse på.

• Liker 4
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg tror det er bruken av ordet snill som blir feil her. Ingen mener at det er feil at menn (eller kvinner, for den del) er snille. Det som er avtennende er mennesker som er underdanige, selvutslettende og generelt så usikre at de bare jatter med. Ingen synes vel at det er en attraktiv egenskap?

Til TS: Hvis du ikke er interessert i denne mannen, bør du ikke møte han. Sannsynligvis er han akkurat den samme nå som han var da dere var sammen. Så finner du ut at dette ikke er noe for deg, og knuser han en gang til.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror det er bruken av ordet snill som blir feil her. Ingen mener at det er feil at menn (eller kvinner, for den del) er snille. Det som er avtennende er mennesker som er underdanige, selvutslettende og generelt så usikre at de bare jatter med. Ingen synes vel at det er en attraktiv egenskap?

Til TS: Hvis du ikke er interessert i denne mannen, bør du ikke møte han. Sannsynligvis er han akkurat den samme nå som han var da dere var sammen. Så finner du ut at dette ikke er noe for deg, og knuser han en gang til.

Skal man tro enkelte av mennene her inne, er det visst kun avtennende når menn er slik. Kvinner derimot bør være akkurat sånn, for det ligger visst i deres natur.

• Liker 1
Skrevet

Fyren er 7 år eldre enn meg, og årsaken til at jeg ikke ville mer er at jeg så på han som litt stakkarslig.. På den måten at jeg følte han bare var enig i alt jeg sa, selvom jeg sa det motsatte rett etter på.

Syntes nesten at noen må snu dette litt rundt og. Spurte du ham om noe som faktisk betyr noe? Eller noe som kansje ikke var viktig for ham i det hele tatt.

Grunnen til at jeg spør er at sånn som jeg ser det, så er det ikke så nøye om han sier i fra hele tiden. Kan godt hende du bryr deg om det mens han ikke kunne ha brydd seg mindre. Det betyr jo ikke at han vil gjøre det samme hvis det er noe han faktisk bryr seg om

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...