Gå til innhold

Gruer meg for gynekologtime

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal til gynekolog for første gang. Dette er selvsagt litt skummelt i seg selv, er ikke bare bare å sprike med beina i trynet på en fremmed person. Men det er ikke det store problemet. Jeg skal dit for jeg har kjønnsvorter. Det er ekkelt. Vet gynekologen har sett mye ekkelt. Men jeg blir flau. Jeg har vært en liten skitten hore som ikke tenker på konsekvenser.

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Skitne små horer må straffes!

Han opplever dette på en daglig basis, ingenting å bekymre seg over.

Skrevet

Det er helt greit å grue seg litt for å gå til gynekologen, men prøv å slapp av og ikke tenk så mye rart. Ingen kvinner jeg kjenner gleder seg til å legge seg på den stolen og sprike med beina.

Jeg tipper gynekologen din har sett det som er mye verre en noen stakkars kjønnsvorter. :klemmer:

Det går bra skal du se.

Skrevet

så lenge du ikke slipper en fis i ansiktet hans/hennes mens du ligger der og spriker så tror jeg han/hun stiller seg ganske likegyldig til hvordan du ser ut der nede, h*n har helt sikkert allerede glemt det dagen etter.

Skrevet

Kommer jeg til å få noen spørsmål? Om hvor mange jeg har hatt sex med siste tiden, og om at jeg må informere de eller noe?

Skrevet

Kommer jeg til å få noen spørsmål? Om hvor mange jeg har hatt sex med siste tiden, og om at jeg må informere de eller noe?

Kan aldri tenke meg at han/hun har noen interesse av å vite det. I så fall, sier du det som det er! Enkelt og greit.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...