Gå til innhold

Ta dere sammen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, og unnskyld for at jeg er en dum 15 åring som ikke vet noen ting. Når det er sagt, så kan jeg vel buse ut med det jeg hadde planer om å skrive..

Unnskyld meg, alle sammen... Men hvorfor er det sånn at de unge "har null peiling" i enkeltes verden? Er det fordi dere tenker at dere er over tenårings-stadiet, og vet best? Eller..?

Hva er egentlig galt med at en på min alder konfronterer dere, og faktisk har et poeng? Er det flaut å tape en diskusjon mot en mindreårig?

Altså... dette er jo faktisk et diskusjonforum. Og IKKE fortell meg at jeg ikke har noe her å gjøre, for det vet jeg at jeg har. Jeg har like mye rett til å være her som dere? Og jeg er ikke den eneste som henger meg i opp at enkelte her inne slenger drittkommentarer til andre, for DET er det nok av.

Jeg er så lei av at noen her inne tror de eier forumet. Er det rart jeg reagerer, spør jeg da... Når noen spør et vettug spørsmål, men er under 17... så blir de automatisk til dumme drittunger. Det er litt feil.

Kan jeg få lov til å be om at enkelte skal ta seg sammen? Vi lever i 2012, og det dummeste er å skjelle ut folk for alder, hudfarge and so on... Det er en del som gjør det likevel.

Jeg vet nå at jeg kommer til å få en haug av dritt slengt mot meg, fordi jeg tar opp dette. Og uansett hva som blir skrevet i dette forumet; så må jo noen ha noe imot det.

Da vil jeg få avslutte med dette:

I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns absolutt ikke du er dum eller noen er dumme pga alderen sin. Jeg har møtt mange unge mennesker som har veldig mye interessant å komme med og jeg syns alltid det er spennende å høre meninger fra ulike mennesker.

Men det er det ikke alle som gjør og jeg har opplevd akkurat det samme som deg når jeg var yngre, ikke på KG, men IRL blant voksne. Jeg vet ikke hva det kommer av, kanskje de syns det er flaut å bli satt på plass av en ungdom. Innrømme at de har synspunkter som ikke en selv har tenkt på og innse at de også kan diskutere.

Prøv å ikke bry deg om at de ikke tar deg seriøst, og vit med deg selv at dine meninger er like mye verdt og at du også har mye å by på, uansett hvor gammel du er.

• Liker 3
Gjest Survival
Skrevet

Alle mennesker vil alltid ha noe imot noen, og dessverre er du "noen" for enkelte brukere her inne. Jeg mener at alder er irrelevant når du serverer argumenter og påstander som er gjennomtenkte og ordentlige. Man kan være lite reflektert og umoden som 16-åring og man kan være det samme som 26-åring, selv om at førstnevnte som regel viser seg å passe beskrivelsen best.

Så lenge det ikke fins lovverk som sier at du ikke kan delta aktivt på forumet, har folk ingenting de skulle sagt. Men du må tåle litt kritikk på innlegg likevel. Som du sier er dette et diskusjonsforum, og det er fult lovlig å påpeke at noen viser tegn på å være umoden dersom innlegget vitner om det.

Gjest Katten.
Skrevet

Tyst nå, du er ikke gammel nok til å uttale deg om slikt.

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

hvem påstår at de eier forumet?? anonymbruker? anonymbruker eier forumet. se hvor mange plusser han/hun/det har ;)

hyyyyyyyyyyyyyyyysj

Endret av Nuppdupp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...