Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Hei! Jeg skal snart til ta to føflekker. Den ene er på ryggen og er ganske så stor. Jeg skal få de skjært vekk og ha bedøvelse, men jeg hater sprøyter! Er det noen som hat hatt bedøvelse mens de skal fjerne en føflekk? Gjorde det vondt?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Jeg synes ikke det gjorde spesielt vondt. Det var mest bare ubehagelig, men det var fort over så det gjorde ingenting. Jeg er en sprøytepyse selv, men det var virkelig ikke så fælt som jeg trodde! Lykke til :-)
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 Jeg har fjernet mange føflekker, inkludert en som satt på kanten av leppen og en rett under øyet (dvs tynn, følsom hud). Tok bedøvelsessprøyte i forbindelse med alle føflekkene selvsagt, og nei, det gjør ikke så vondt. Det er et lite stikk og kanskje bittelitt ubehag etterpå, men det er over på sekunder. Lukk øynene/se bort, tenk på noe annet og pust. Og vips er sprøyten tatt og alt evt. ubehag er overstått.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 Har fjernet flere på ryggen. Sprøyta gjorde skitvondt, vet ikke om det var fordi legen var dårlig på det.. Pleier aldri føle smerte ved sprøytestikk, men akkurat da var det forferdelig vondt. Bare i et par sekunder da. Men etter sprøytene var satt så merket jeg ikke noe. Går nok bra!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 Har fjernet flere på ryggen. Sprøyta gjorde skitvondt, vet ikke om det var fordi legen var dårlig på det.. Pleier aldri føle smerte ved sprøytestikk, men akkurat da var det forferdelig vondt. Bare i et par sekunder da. Men etter sprøytene var satt så merket jeg ikke noe. Går nok bra! Har forresten også fjernet en på halsen, hvor jeg ikke kjente sprøyta engang. Så kommer nok an på hvor, forskjellig følsomhet i huden osv.
Mamma1 Skrevet 12. februar 2012 #6 Skrevet 12. februar 2012 Har fjernet en som satt nesten midt på ryggraden, og sprøyten var vond akkurat da hun stakk. Bare som en vanlig sprøyte. Ikke noe problem.
Gjest Ida Skrevet 4. september 2012 #7 Skrevet 4. september 2012 Har fjernet flere på ryggen. Sprøyta gjorde skitvondt, vet ikke om det var fordi legen var dårlig på det.. Pleier aldri føle smerte ved sprøytestikk, men akkurat da var det forferdelig vondt. Bare i et par sekunder da. Men etter sprøytene var satt så merket jeg ikke noe. Går nok bra! Jeg har samme erfaring som deg. Har aldri hatt noe imot sprøyter. Blodprøver og tannlegebedøvelse er null problem, kjenner det ikke. Men denne bedøvelsen var heelt jæveli. Jeg gråt og skrek. Kan godt hende legen var dårlig på dette området, men det skal sies. Jeg skal aldri fjerne en føflekk igjen!! Men jeg kjenner andre som har fjernet føflekk, de kjente nesten ikke bedøvelsen. Etter at sprøyten var tatt kjente jeg ingenting :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå