AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Det har seg sånn at jeg har lest en del om unge som viser seg naken på nett. Som for eksempel på nettstedet Chatroulette, det flommer over av nakne gutter, spesielt gutter, - men også jenter. Syns dere det er greit å la folk holde på sånn? Tenk så redd datteren din på 13 blir når hun plutselig får se en gammel kåt gris gjøre sitt over internett? Og syns dere det er OK å vise seg naken for kjæresten kun over deres egne private nettsamtale, som for eksempel videosamtale på Skype, MSN eller Facebook?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Med mindre det er snakk om at barn sitter og ser på (eller viser seg selv for) nakne voksne, eller at grisete voksne "utnytter" naive ungdommer, er det i prinsippet ok. En viss porsjon skepsis bør man dog ha, og selv hadde jeg nok aldri gjort det i frykt for at vedkommede tok det opp/tok skjermbilde og brukte det mot meg eller la det ut på nettet. Men om noen vil vise seg nakne for meg, så for all del... Jeg har selv sett mannen jeg driver og dater naken på cam, og synes det bare er koselig.
AryaUnderfoot Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 Tja, siden jeg er i avstandsforhold så er jeg ikke helt fremmed for litt cam-action, men syns ikke noe om å utlevere seg til fremmede på nett. Og en 13-åring bør overvåkes litt bedre hvis de sitter å ser på slike ting på nett. 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 Syns det å vise seg naken over nett er en uting uansett om det er til kjæresten eller ikke. 2
Egenskap Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 Det har seg sånn at jeg har lest en del om unge som viser seg naken på nett. Som for eksempel på nettstedet Chatroulette, det flommer over av nakne gutter, spesielt gutter, - men også jenter. Syns dere det er greit å la folk holde på sånn? Tenk så redd datteren din på 13 blir når hun plutselig får se en gammel kåt gris gjøre sitt over internett? Og syns dere det er OK å vise seg naken for kjæresten kun over deres egne private nettsamtale, som for eksempel videosamtale på Skype, MSN eller Facebook? Hei, det er ekkel sted å være. Jeg har touchet borti det stedet. Jeg var skikkelig skitten etter å ha sett hva det egentlig var for noe. Hvis man leiter etter noen å bli venn med så er ikke det stedet å dra til eller internett generelt. Generelt er kobling til mennesker over internett unormalt. Man må virkelig tenke over selv hva man bedriver med, men det handler veldig om "nett vett" - hvilke steder man oppsøker på internett. Jeg vil ikke bruke tid på mennesker på internett. Det er farlig. Det er usunt. Det er destruktivt. Da er svaret veldig greit på spørsmålet om det er greit å vise nakenhet over nett? NEI. Det handler om oppdragelse, jeg skjønner for foreldre går det man av huse når å beskytte barn, barn kan bli ødelagt av alt det som dem blir en del av også "ufrivillig". Generelt er det alle generasjoner som kan bli ødelagt for usunt nett vett.
I-AM-Nicole Skrevet 12. februar 2012 #6 Skrevet 12. februar 2012 Når det er så mye nkenhet og griseri på chatrulette - så r det også mye omtalt. Ergo, hold barna borte fra slike nettsteder. Det er mulig å ha en slags...barnesikring på nettet 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå